BÖLÜM 14

148 11 11
                                    

-' Onun ne işi var burda.? Sen benden habersiz, benden izin almadan onu eve getiriyorsun hea.!! Bak Eun'la nasıl tanıştın bilmiyorum ama onunla  artık görüşmüyeceksin.!'

Sabah sabah böyle bağıranda kim ya ? Bir dakika bu ses....  Bir an  önce yatağımdan sıçrayıp, aşağı doğru koşmaya başladım.

SUGA;
-' Sen bi sakin ol önce. Evime gelip böyle bağıramazsın.! Ve bana hesap soramazsın. İstediğimi yaparım, sanamı soracağım.! '

JUNGKOOK;
-' Tabi kide bana soracaksın çünkü o benim karım. Aklını başına al.'

SUGA;
-' NE!..  Madem karın, peki dün neden sahip çıkmadın. Onu orda tek bıraktın? Neden götürmekte ısrarcı olmadın.? '

JUNGKOOK
-' Orası seni ilgilendirmez. Eun' la benim aramda. '

Aşağıya inmiştim ancak onlara görünmek istemedim çünkü Jungkook ilk defa benim hakkımda ' karım'  kelimesini  kullanmıştı.  Şimdi bu beni kıskanmış mı oluyor. Birden salak gibi gülümsemeye başladım, noluyor bana böyle. Daha kötü düşüncelere varmadan, şu tartışmanın arasına girmem lazım. Jungkook beni görür görmez ;

-' Yürü hadi gidiyoruz.'

-' Dur bir dakika. Neden bağırıyorsun durduk yere. Neyin hesabını sormaya geldin sabah sabah.?'

-' Eun, şimdi bunun sırası değil. Yürü hadi.'

-' Ne yaparsam yaparım sanane!.'

Kolumdan tutup, Suga'nın yanından uzaklaştırdı.

-' Bak Eun, Suga ile nasıl tanıştın? Nasıl denk geldi bilmiyorum ama onunla arkadaşlık kuramazsın. '

-' Bu seni ilgilendirmez.'

-' Beni ilgilendirir. Yarın öbür gün başına bir iş gelirse nolucak. '

-' Aman çokta düşünürsün zaten beni. Ayrıca emin ol senin kadar  kimse bana zarar veremez. '

Derin bir iç çekip;

-' Anlaşıldı.  Ne söylesem anlamayacaksın. Hea bide Suga hiç bir zaman evliliğimizin sahte olduğunu öğrenmeyecek. Tamam mı? '

-' Tabi kide hayır, söyleyip söylememem seni ilgilendirmez. Sen arkadaşlarına evli olduğunu söylemiyorsun. Şimdi bana hiç karışamazsın. Anlaşıldım.? '

-' Eun beni deli etme. Aynı şey değil. O göründüğü gibi biri değil, kendine gel. Bir şey biliyoruz ki uyarıyoruz. '

-' Ne biliyorsun? '

-' Ya söylesene, bu kadar aydır tanıdığın bana güvenmiyorsun, ama dün tanıdığın adamı avukatıymışsın gibi koruyorsun. Neden.? '

Bir cevap bulamadım öylece  boş boş yüzüne baktım.

-' Hadi yürü, eve gidiyoruz. '

-' Emretme bana. Kovulduğum eve gelicek kadar yüzsüz olmadım. '

-' Boş laf yapma da hadi. '

-' Düzgün konuş Jungkook. Asla gelmem ben. Başka yere giderim ama asla gelmem.'

-' Bir kere de beni dinlesen ölürsün. Bak nasıl götürüyorum seni.! '

-' Eğer beni zorla götürmeye çalışırsan, Suga' ya sahte evli olduğumuzu  söylerim. '

-'  Ben burda seni düşünüyorum, senin tehdit ettiğin şeye bak.
Bilirsin beni Eun yapmak istediğim her şeyi yaparım ben. Utanç verici duruma düşmek istemiyorsan, kuzu kuzu geliceksin. '

RUHSUZ KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin