Глава 7

3.5K 112 21
                                    

2 седмици след партито:

Виктория отиде на училище и още първия час повърна. Това ѝ се случваше вече от 1 седмица на сам.  Прибра се вкъщи и се замисли от какво може да е повърнала. Изведнъж в главата и се появи случката с Джейкъб на партито. Изтича до аптеката и си взе тест за бременност. Нямаше смелост да го направи сама за това извика Хейзъл.
Щом тя дойде Виктория веднага влезе в тоалетната, за да направи теста. Хейзъл не спря да я затрупва с въпроси на които Виктория не можеше да отговори от притеснение. Ако родителите ѝ случайно разберат, че само се е целувала с Джейкъб ще я изгонят от къи, а камо ли, амо узнаят, че тя е бременна.

След 15 мин чакане на резултата:

- Две черти - каза през сълзи Вики. Хейзъл я прегърна и ѝ каза да се успокои,  и да ѝ каже кой е бащата. Виктория не можеше да се съвземе от сълзи. Мисълта, че ще трябва да живее на улицата , ако родителите ѝ разберат не я напускаше. След ктато се успокои разказа на Хейзъл какво е станало на рождения ден на Фин.

- Ти нормална ли си Виктория Джеймс? - учудено и ядосано попита Хейзъл

- Да нормална съм Хейзъл. Не е нужно и ти да ме упрекваш.

- Поне говорихте ли след партито.

- Да общувахме доста, дори излизахме на кафе няколко пъти.

- Майка ти заподозря ли нещо?

- Ами като се замисля те се задържаха в къщи не повече от 5 дни, но на дали са забелязали нещо.

- Ами незнам как ще им кажеш. Не. Спри да плачеш, защото сълзите нищо не оправят - каза Хейзъл опитвайки се да я успокои - Вики аз трябва да бягам, но ти пиши на Джейкъб да се видите и да му кажеш.
Виктория изпрати Хейзъл и веднага писа на Джейкъб.

12:30  в парка до училище

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

12:30  в парка до училище

Щом се видяха, Джейкъб целуна Виктория и я хвана за ръка до като стигнат до пейката. Щом седнах Виктория си пое дълбоко въздух и изрече:
- Бременна съм!

- Ти си каквоо?- не можеше да повярва той

- Каквото чу. Нали използвахме презерватив?

- Ами мисля, че да. Незнам бях много натряскан. И сега какво ще правим?

- Няма начин да направя аборт , ако това намекваш. - каза троснато тя.

- Имах предвид какво ще правим с родителите ни? И на двама ни родителите няма да удобрят това, че си бременна от мен.

- Да на ясно съм, Джейкъб - Виктория започна да се изнервя.

- Окей успокои сее. Ваще у вас ли са?

- Ами мисля, че утре идват. Защо? Искаш пак да го направим , за да си сигурен, че съм бременна?

- Хормоите яко те тресат. И Не не искам това. Може да кажеш първо  на Фин или им кажи по телефона.

- Ти по - тъпо нещо да можа да измислиш?

- Ти и това не измисли. Стига сме спорили. Мисля да кажем на наще. Надявам се да не го приемат навътре.

- Ами мисля, че първо трябва да говорим с Фин.

В този момен Фин се появи .

- Ей вие кво праите тука - попита той яростно.

- Фин имаме да ти казваме нещо, кротни са - започна да говори Виктория.

- Окей слушам. Какво е толкова важно?

- Ами ти нали помниш на рожденния ти ден като много исках да ти го върна за където се зарибяваше с Фиона.

- И да, и кво стана.

- Ами стана това, че съм бременна - призна Виктория.



Хей хора това е края на историята. Знам, че я приключвам в тъп момент, но стана мнооого дълга..
СЪЖЕЛЯВАМ, АКО ИМА ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ. Оставете ми един коментар какво мислите за тая книга. 😉❤

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now