- Хейзъл откога не съм те виждала. Какво правиш тука? - попита я Виктория и се огледа, за да види с кой може да е дошла и в далечината видя Роналд.
- Ами с Ронал решихме, че заслужаваме малко почивка. А ти с Джейкъб ли си тука? - попита я Хейзъл.
- Да. И с Мария братовчедка ми. Ти сигурно я знаеш? - Виктория погледна към Мария и преди Хейзъл да може да каже нещо, Мария бързо подаде ръката си за здрависване и хапливо каза:
- Не, не ме познава. Аз съм Мария.
- Ами, Хейзъл се казвам. - каза плахо тя.
- А ти си Хейзъл значи. И какво общо си имала с гаджето ми Хейзъл? - изсъска Мария и я погледна злобно.
- Извинявай, но не знам кой ти е гадже. Та дори теб не познавам. Айде чао сега, че Рони ме чака. - каза притеснено Хейзъл и тръгна към гаджето си.
- Кво беше тва? - попита Виктория
- Ами ти ми кажи? Какво общо е имала тая кучка с Крис?
- Ами имаха зарибявка. Само, че той беше във връзка с тебе и едновременно ходеше с нея. Ама това беше преди около година. Не му се сърди. Айде да ходим при тях - каза Виктория и я дръпна за ръката към пещерата.
Там бяха Джейкъб, Крис, Хейзъл и гаджето ѝ.
- Ама ей пача кво праиш тука? - развика се Мария като видя Хейзъл.
- Мия успокой се. - хвана я за рамото Виктория и се опита да я успокои.
- Ами това е нашето място и ще ви помолим да си ходите. - обади се Роналд. Джейкъб и Крис решиха да не се разправят за това станаха.
- Айде, сладкиш, тръгваме. - каза Крис на Мария и тръгнаха към яхтата.
- Ооо, ако ся жените ще ни се праите на сърдити през цялата почивка каже да знаем да си ходим. - каза Джейкъб когато най-сетне осъзна какво става.
- Абе, Джейкъб, млъквай не виждаш ли, че не ѝ е ОК на Мия?
- А на тебе по-окей ли ще ти е, ако те понамокря малко? - Джейкъб хвана един от маркучите за миене на яхтата и започна да пръска Виктория
Виктория обаче не му се остави и започнаха да се мокрят като малките деца.
И разбира се на края си направиха снимка.
( Разнообразието от снимки на тези хора не спира да ме изумява и просто ще пиша всякакви глупости свързани с техните снимки) .
- Мия вие не искате ли фотосесия? - попита я Виктория.
- Само, за да изглеждаме като хубава двойка може и на нас да направите снимни. - каза обидено Мария и отиде при Крис.
- Може поне малко да се усмихнеш, знаеше ли това. - изсъска ѝ Крис.
- Абе знаете ли кво аз повече няма да стоя с тоя идиот. Знам, че ви развалям почивката, ама искам да си ходя. Писна ми. - ядоса се още повеч Мия и каза на шофьора да кара към брега.
Хей хора 🖐🏼 Просто продължавайте с коментарите и скоро ще има глава.
YOU ARE READING
Pregnant at 16 | бременна на 16 |
Teen FictionТова е книгата с най-много снимки в Wattpad !!! Виктория е от богато и известно семейство с добър имидж, но какво се случва когато тя забременява от също толкова известния Джейкъб. Дали любовта им е истинска и ще запазят ли бебето ще разберете в кни...