Седмица по-късно в шоуто
"Америка говори" :- Тук при нас са новата млада двойка Джейкъб и Виктория, ако мога да кажа ,че са и семейство. Днес ще ни разкажат малко повече за връзката си. Е как се запознахте? - попита Ема - водещата на предаването.
- Ами чстно казано и ние не помним. Било е когато аз съм бил на 2 години, а тя е била новородена. - каза Джейкъб.
- Интересно. Занчи е детска любов. Кажете ни как се харесахте?
- Аз имах чувства към него още от 5 клас, но ме беше срам да му кажа. Все пак е най-добрият приятел на брат ми.
- А аз мисля, че от близо година започнах да забелязвам, че малката Вики е пораснала.
- Много интересно, а тук една фенка под името Рени, задава своя въпрос във facebook. Цитирам:
" Джейкъб е уникално сладък. Интересно ми е да разбера какво харесва във Вики и тя какво харесва в него." - попита Ема.- Първо да кажа на тази Рени, че Джейкъ си е мой. Ако не е разбрала значи е мега задръстена. И отговора ми на въпроса : "Какво харесвам в него?" е, че харесвам всичко. От красивото му тяло до невероятната му доброта.
- Споко Вики. Само твой съм и твой ще си остана. А за какво харесвам в нея отговора онтово е ВСИЧКО. - каза Джейкъб и целува леко Виктория по устните.
Ема ги изгледа леко погнусена и ги пита :
- За никой не е тайна, че Вики вече е бременна, но как реагираха родителите ви ?
- Еми зарадвах се много ясно. Няма какво друго да кажат. - лъже тя точна както Лена ѝ бе казала . Ема ги гледа въпросително, поема си дъх и казва :
- Интересно. Ето какво пише едба голяма фенка на предаването на име Хейзъл :
" Виктория е едно от най-измамните същества на света. Аз съм стара приятелка на Вики и знам монго за нея и бременността ѝ. Като започнем от това, че баша ѝ я изгони от тях за седмица до това, че е спала с друг докато е носила бебето на Джей. А колкото до него, той птосто е попаднал в капана на една тъпа курва."Виктория и Джейкъб се спогледаха и не можеха да отговорят. До колкото слушаха инструкциите на Лена те не включваха този въпрос.
- Е, всички чакаме отговор! - прекъсна втренчването им един в друг Ема.
- Мисля... Мисля, че ще при...- не можа да продължи Виктория, защото изпадна в безсъзнание. Предаването спря и всипки се скупчиха около нея за помощ. Лена избута тълпата, стигна до нея и даде знак на Джейкъб да я вземе и да тръгнат към колата .
1 час по-късно :
Виктория се събуди и видя, че се намира в стаята си. Джейкъб беше седнал до нея и си пишеше с някой.
- Къде съм? Не, няма значение. Къде е Хейзъл? - каза разгневено тя.
- О, я виж кой се е събудил! - каза Джейкъб леко раздразнен от нещо. - Трябва да ми казваш някои неща.
- Аз?! - каза тя и се отдръпна от леглото.
- Ами в стята няма друг човек. - каза заядливо той.- Защо си спала с Тайлър?
- Не съм. Моля? Ти сериозно ли ѝ повярва. Знаеш, че от както аз и т се събрахме тя ми се сърди.
- Сега ще го изкараш, че тя е искала да е с мен. Тя ме предупреди , че ще смениш темата.
- Джейкъб сериозно ли повярва на тази глупост?
- Вече незнам на какво да вярвам. Как си могла да ми го причиниш? А знаеше колко те обичах. Защо?
- Ама Джейкъб какви ги говориш. Нико... - започна да казва нещо тя, но беше прекъсната от него :
-Не! НЕ ИСКАМ! МЛЪКВАЙ! НЯМА ДА ТЕ СЛУШАМ! - каза той и изнервено излезна от стаята затръшвайки вратата.
Виктория седна на леглото и започна да мисли какво се случи. Тя на истина не беше спала с Тайлър.- Хейзъл. Тя е виновна. Знаех си, че не я кефи да ме вижда с него. Но той харесваше мен. Не нея. И сега какво ще правя? - започна да си говори сама тя. След малко сълзите ѝ се стичаха по бузата ѝ. Виктория легна на леглото и заби глава във възглавницата, а сълзите не спираха да текат.
Хей хора🖐🏻 . Искам само да ви благодаря, че четете книгата ми. Явно на доста от вас им харесва така, че обмислям вариант за втора книга. Вие какво мислите за продължение на тази книга?
YOU ARE READING
Pregnant at 16 | бременна на 16 |
Teen FictionТова е книгата с най-много снимки в Wattpad !!! Виктория е от богато и известно семейство с добър имидж, но какво се случва когато тя забременява от също толкова известния Джейкъб. Дали любовта им е истинска и ще запазят ли бебето ще разберете в кни...