Глава 30

2K 91 34
                                    

5 дни  по-късно :

Виктория от 5 дни не беше на училище. Стоеше си в стаята и не отворяше на никой. Днес обаче беше деня в който Фин реши да се опита да  я изкара от хралупата ѝ и да отидат някъде по братосестрински.

- Готова ли си Виктория? Айде, че Фиона иска да идва с нас и, ако до 5 минути не се довлечеш тука ще трябва и нея да вземем. - опита се да я ентусидзира Фин, но Виктория не излизаше от стаята си.

- Викииии! Какво искаш, за да излезем? Искаш ли храна? Ще ти донеса дюнер? Оф Виктория моля те. Какво иск...

- Джейкъб! Искам Джейкъб. - каза едвам едвам тя. Виктория не беше излизала от стаята си цяла седмица и през това време не беше яла нищо което беше причината за безсилието ѝ.

- Джейкъб? Окей. Само отключи и ще му звънна да дойде.

- Няма да отключвам на теб. Искам само Джейкъб! - каза малко по-силно тя.

- Окей сис. След 5 минути Джейкъб ще бъде тук. - каза той и бързо се обади на Джейкъб.

- Казвай, Фин?

- Братле, сестра ми не е излизала от стаята си от седмица и казва, че ще отвори само, ако те чуе.

- Не ми се занимава с тая. Кажи ѝ че съм зает. Айде чао, че бързам - каза Джейкъб и побърза да затвори. Фин обаче се ядоса и отново го набра.

- И на мен не ми се разправя с теб, но тва е сестра ми която страдат, не излиза от стаята си щ, не яде , не пие вода от 5 дни  и усещщам, че ти си виновен. Довличай си дебели задник и оправи кашата. Ясен ли съм? - започна да повишава тон Фин.

- Понякога се чудя дали не говоря с баща ви. И да ясен си. Идвам към вас. - каза Джейкъб и отново затвори бързо.

20 мин. По-късно :

Джейкъб отиде в мезонета на
сем. Джеймс и отиде до стаята на Виктория следван от Фин.

- Хей, Вики. Ам... Аз съм моля те отвори. - каза той и зачакаха . След 5 минутно чакане Джейкъб отново почука и каза изнервено:

- Смяташ ли да отвориш днес?

След малко вратата се отключи и двамата видяха ужасяваща гледка пред тях.
Виктория се бе прегънала на 2 и беше легнала на земята. А в  лицето беше бледа сякаш е сложила най-светлия цвят фон дю тен,  на леглото имаше разпиляни снимки на нея и Джейкъб. Прозореца беше затворен и в стаята нямаше достатъчно кислород.

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now