Глава 14

2.4K 101 1
                                    

По късно същата вечер :

Джейкъб дойде пред мезонета на Джеймс и веднага щом зърна Виктория я прегърна. Попита я какво се е случило, но тя не можеше да говори от болка. Той се обърна към Фин и изплашено го попита?

- Тя добре ли е? А бебето как е?

- Качи я в колата и отиваме на лекар. Баща ми я преби от бой. Не знам какво се е случило, но може да има огромни последици. - заяви Фин и тръгна към колата на Джейкъб.

- Чакайте ме, момчета! - извика се майка ѝ от вътре. Всички се настаниха в колата и потеглиха. Джейкъб беше седнал на задната седалка до Виктория и държеше ръката ѝ за подкрепа. Тя повтаряше тихо, че я боли и, че, ако нещо се случи на детето ѝ ще се самоубие. Джейкъб не задържа сълзите си. Беше му трудно да гледа любовта на живота си да страда. Щом спряха пред болницата изикаха една от сестрите, за да я поемат. Сложиха отпуснатото тяло на Виктория върху носилката и я вкараха във една от стаите.

30мин по-късно :

- Момичто и бебето са добре. Извстно време ще я боли при движение, но ще се оправи. Може да си я закарате вкъщи.
- каза доктора. Виктория излезе от стаята в която я преглеждаха и единственото което можеше да каже бе :

- Искам Джейкъб!
Майка ѝ не искаше тази вечер тя да отива отново при изкукалия си баща за това остави в дома на гаджето ѝ.

В къщата на Джейкъб :

Родителите на Джейкъб още не бяха си легнали. Щом видяха Джейкъб да носи на ръце Виктория се изплашиха до смърт.

- Какво се е случило? - попита разтревожено майка му.

- Сложи момичето да легне! - каза Фред.

- Тя е добре просто има нужда от почивка и нормална среда. - отговоти Джейкъб и се каччи да я остави в стаята му, за да си почине. След като я настани слеьна долу при родителите си и им разказа всичко.

- Този човек е чудовище! Трябва да осигурим на момичето нормална среда! - заяви Тра.

- Ами да я поканим да живее с нас. - каза въодушевено Джейкъб.

- Ако тя заживее с нас това значи да сме в очакване да бъдем гръмнати . Не става. Бяща ѝ е прекалено умен. Ще си я вземе обратно. - каза Фред замислено. - Просто ще остане тук за една вечер и след това , ако се случи нещо отново, ще му мислим.
Джейкъб не беше доволен от това което каза баща му, но се качи при Виктория и легна до нея. Тя се сгуши в него, той я прегърна през кръста и Виктория тихо му каза :

- Няма да ме пуснеш повече нали?

- Няма. Сега заспивай и утре ще видиш, че отново ще си в прегръдките ми. - отговори Джейкъб и я целуна нежно по челото. Виктория бързо заспа, а той още обмисляше как да опази Виктория от каквито и да е опасности. След минути той също заспа.

Хей хора 🖐🏻 МОЛЯ ВИ КАЖЕТЕ КАКВО ИСКАТЕ ДА ПРОЧЕТЕТ В КНИГАТА, защото почват да ми се изчерпват идеите. Благодаря ви , че отделяте време да четете проклетата ми книга. Обичам ви 😅❤

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now