На следващата сутрин :
Днес Виктория трябваше да отиде на училище. Техните решиха да я оставят да ходи на училище докато не влезе поне в четвъртия месец. След това ще я преместят в домашно училище.
Виктория се събуди от мелодията на алармата. Направи сутрешната си рутина и си облече тези дрехи :Фин се провикна от дневната :
- Виктория ще тръгнем ли днес изобщо?
- Споко идвам, идвам. И без това нямам първи час така, че се кротни. - заяви Виктория и слезна надолу към колата която ще ги откара до училище.
В училище :
Щом Виктория слезна от колата абсолютно всички забиха поглед в нея. И по-точно в късата ѝ пола.
- Ако някой се усъмни, че си ми сестра отричай до край. - каза Фин докато вървяха към класните си стаи. Щом стигнаха кабинета по математика Фин влезна, а Виктория отиде при Хейзъл :
- Леле, момиче. Какво се е случило с стила ти? Задника ти не намира място под полата.
- Ами попринцип нямам нещо по-дълго. Всичко остана у Джейкъб.
- Защо дрехите ти са при ндп-то на брат ти? - попита заинтересовано и очудено.
- Шшт. По - тихо. Ела в тоалетната, за да ти обесня. Двете се запътиха към тоалетната. Виктория запопна да разказва от начало всичко на Хейзъл. Щом приключи Хейзъл я гледаше с отворена уста.
- Бременна си? - чуха някой да говори от вратата на тоалетната. Това беше Тайлър.
- Тайлър от кога си тук? - попита шокирано Виктория.
- Няма значение. Важното е, че знам достатъчно.
- Няма да кажеш на никой нали? - попита отчаяно Виктория.
- Зависи дали ще си заслужиш мълчанието ми. - каза той и мазно се усмихна.
- Оф кво искаш?
- Теб. Искам теб.
- Без това. - погледна го намръщено тя.
- Ами, тогава ти губиш Вики.
- Оф, не мога да повярвам, че го правя. Какво трябва да правя? - попита отчаяно тя.
- Ами ела до кафенето да те черпя едно кафе и ще ти кажа. - каза той. Виктория тръгна към него с наведена глава. Хейзъл ѝ каза :
- Не е наложително да го правиш.
- Напротив наложително е. - каза Виктория и с Тайлър тръгнаха към кафенето. Той сложи ръка на рамото ѝ и така вървяха по целия път.
В кафенето :
- Ще кажеш ли какво искаш или да тръгвам?
- Искам каквото искат всички момчета. Да си мое гадже. - заяви той.
- Да... Ама няма как да стане, заета съм.- опита се да му се противопостави тя.
- Е, ами тогава няма да имашш против да кажа на всички малката ти тайна, а Вик? - каза той и ѝ намигна.
- Да. Тоест не. Имам предвид ок ще се правя, че сме гаджета, но само за седмица.
- Е, ами имаш 1 седмица да обявиш на всички от училище, че си бременна или аз ще го направя след седница.
- Знаеш ли, че си ужасен?
- Напълно на ясно ссъм. - усмихна ѝ се злобно той. - Айде любов моя да тръгваме, че часът ще започне след малко.
Двамата станаха и тръгнаха към училище . Той демостративно я беше стиснал за задника. Виктория се чувстваше много некомфортно . Беше много притеснена какво ще си помисли Джейкъб когато ги види. И от нищото се появи той.- Какво? Става? Тук?
Хей хора 🖐🏻 главата спира на леко тъпо място, но днес ще кача още една глава..
В пточем ето ви снимка на Тайлър :П.С напишете какво искате да стане по-нататък. Обещавам да използвм идеите ви. ❤😜💯
YOU ARE READING
Pregnant at 16 | бременна на 16 |
Teen FictionТова е книгата с най-много снимки в Wattpad !!! Виктория е от богато и известно семейство с добър имидж, но какво се случва когато тя забременява от също толкова известния Джейкъб. Дали любовта им е истинска и ще запазят ли бебето ще разберете в кни...