Глава 35

2.1K 71 3
                                    

На сутринта в мезонета на сем. Джеймс :

Семейството на Виктория не е спряло да я издирва от както са се събудили.

- Фин, пиши ѝ на тая Виктория, че сме си оскубали косите от притеснение. Питай я къде е, за да я върно обратно тука и да ѝ забраня да излиза. - каза Бен който не спря да обикаля из апартамента. Фин също се беше притесненил, но повече му беше притеснението за изнервеното състояние на баща му от колкото за това къде е сестра му. Въпреки това той ѝ се обади за стотен път и на края тя вдигна.

- Кво искаш? - попита сънено тя.

- Къде си?

- Вкъщи. Имам предвид новото вкъщи.

- Офф пак твоите глупости. Пак ли си с Джейкъб? У тях сте нали?

- Не у нас сме. Имам предвид НОВОТО у нас. - каза тя и наблегна на думата Новото.

- То е ясно, че говорим на различни езици, ама поне ми кажи къде е това ново у нас? - попита отегчено Фин, а Виктория му каза адреса.

30 мин. По-късно :

Алисия, Бен и Фин бяха пред новия дом на Джейкъб и Виктория и гледаха сякаш, чакаха някой да им извади зъб.

- И вие ще живеете тука? - попита строго Бен.

- Да. Много е красиво нали тате?

- Архитектурата е прекрасна. Но това не се отнася и за тъпата ви идея. Как може да решите, че ще ви позволя да живеете сам сами в къща на края на Лос Анджелис?

- Лесно. - каза спокойно  Джейкъб.

- На теб страшно съм ти вдигнал мерника, момченце. И не смятам да оставя глупавата си дъщеря да живее с още по-глупавото ѝ гадже сам сами на края на града. - каза Бен и дръпна Виктория към колата с която бяха дошли.

- Не смятам да спроря с вас господин Джеймс просто оставете Вики на мира, че и на нея ѝ е писнало от вас. - каза отегчено Джейкъб. Бен обаче не го слушаше и дръпна Виктория по-силно, за да се сети и да влезне в колата. Всички освен Фин се бяха качили. Той остана да каже някои неща на Джейкъб.

- Джейкъб виждм , че си мега влюбен в сестра ми. И колкото и да си мислиш , че е лесно с нея... Пак си помисли, все пак баща ни е изкуфял дъртьо които си мисли, че всички живеем според неговите правила.

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now