- Виктория добре се бъзикаш знам. Кажи каквото имаш да казваш - Фин не можеше да повярва на чутото.
- Тя наистина не се шегува - каза Джейкъб докато се почесваше зад врата.
- Ама, чакай. Как така си бременна? Ти да не си си изгубила ума? Наще ще те направят на гъз, ако разберат - започна да упреква Виктория.
- На ясно съм. Моля ти се поне ти не ме упреквай.
- Как да не те упреквам, та ти си на 16 И ВЕЧВ СИ БРЕМЕННА. И кой е бащата? - разярено я попита Фин.
- Много добре знаеш кой е.
- Джейкъб? С него ли спа последно? Бог знае с кой си мачкала чаршафите още.
- Не се притеснявай за мен Фин. За разлика от теб не си лягам с всяка мажоретка.
- Може да си лягам с всяка мажоретка, но никоя от тях не е бременна.
- Тя не е виновна, ако ще се караш на някой, че тя е бременна това съм аз. - развика се Джейкъб.
- И двамата тръгвайте към колата ми. Ще се разправяме вкъщи - каза Фин и тримата тръгнаха към колата му.
В къщата на Джеймс :
Всички седнаха на дивана в хола и Фин започна да разпитва:
- Виктория, защо не си ми казала, че ти и Джейкъб съе го правили?
- Какво по-точно да ти кажа. "Фин чуках се с най-добрия ти приятели" Това ли трябваше да кажа? - развика се Виктория и си отиде в стаята.
- Какво ти става човече? - попита Джейкъб и тръгна към стаята на Виктория. Той я прегърна и изтри сълзите ѝ.
- Всичко ще се оправи - каза Джейкъб и я целуна.
- Оставете ме на мира и двамата. Искам да поспя малко - каза Виктория през сълзи.
Джей реши да я остави и да отиде при Фин да се разберат какво ще правят.
- Фин, знам, че не сме в най-добрите си отношения, но заради Вики да преглътнем караницата.
- Ти май не осъзнаваш, че имаме много по-голям проблем от караницата.
- Осъзнавам, но, за да оправим грешките трябва да сме в добри отношения.
- Измислих го - изведнъж каза Фин - ще поканя Фиона на вечеря с нашите и тогава Вики уж без да иска ще се изпусне и ще им каже.
- Защо пък да каниш точно Фиона?
- Все пак ми е гадже. Мисля, че няма да им се стори странно.
- И това става - каза не толкова доволен Джейкъб - Вашите кога си идват?
- Мисля, че в други ден ще са тук.
- Тогава тази вечер ще кажем на наще, че Вики е бременна.
- Горките ти родители. Отгледали са урод като теб и сега те ще страдат заради глупостите ти.
- Какъв ти е проблема с мен?
- Че забремени сестра ми това ми е проблема.
- Първо : да забремених я , но не съм я оставил. Няма и да я оставя.
Второ: Обичам я безусловно. Независимо дали носи моето дете. Дори ваще да я изгонят от увас аз няма да я оставя на улицата.- Радвам се, че толкова много я обичаш Джей, но ме е страх тази любов да не се изпари някой ден и най-любимото ми същество да бъде разочаровано - каза загрижено Фин.
- С ръка на сърцето ти обещавам, че няма да ѝ позволя да страда.
Фин и Джейкъб се прегърнаха брадски и седнаха да играят карти както в доброто старо време.
Хора тази глава стана малко по-дълга, но трябваше Фин и Джей да си оправят отношенията.
Оставете по един коментар какво мислите ПЛС
YOU ARE READING
Pregnant at 16 | бременна на 16 |
Teen FictionТова е книгата с най-много снимки в Wattpad !!! Виктория е от богато и известно семейство с добър имидж, но какво се случва когато тя забременява от също толкова известния Джейкъб. Дали любовта им е истинска и ще запазят ли бебето ще разберете в кни...