- Джейкъб мога да ти обесня. - каза Виктория, а Джейкъб не я отрази и каза на Тайлър :- Казах ли ти да не я докосваш? Мухльо остави момичето ми на мира, разбра ли?
- Вече не е твоето момиче, грозен. Дочух, че чистачката била вдовица. Може там да си пробваш късмета - каза заядливо Тайлър.
Джейкъб сви юмрук и се засили към него, за да го набие, но Виктория застана пред Джейкъб и го спря. Със сълзи на очи тя каза :- Остави гаджето ми на мира!
След това му прошепна на ухо :
- Ще ти кажа всичко довечера в парка. - след това хвана Тайлър за ръка и тръгнаха към стаята по физика. Щом влязоха в стаята Виктория си извади телефона и писа на Джейкъб :
- С кой си пишеш сладка моя? -попита Тайлър.- С никой бебо. - каза тя. Той я целуна грубо по бузата и сложи рака на раменете ѝ. Виктория не можеше да понася накой друг освен Джейкъб да я целува. Часът започна и Тайлър махна ръката си.
2 часа по-късно :
- Сладкиш отиваме на физическо нали? - попита Тайлър който отново я беше хванал за задника.
- Разбира се. - отговори Виктория с лек неприазъм.
- Ти с тази пола ли ще играеш? Няма да стане. Преоблечи се. - каза заповеднически Тайлър.
Виктория се доближи до ухито му. Той си помисли, че ще получи целувка, но тя му прошепна :- Майната ти!
Докато го изрече госпожата беше на игрището и им даваше насоки какво да правят, доката говори с родителите пред игрището :- Обичайните 20 обиколки и след това каквото искате. - каза тя и излезна от игрището, за да говори с родителите.
Всички побегнаха в колона, а Виктория изоставаше. На осмата обиколка се измори и седна на земята.- Зашо си седнала на земята, Вики? Седни в мен. - каза Тайлър и седна до нея. След него се мъкнеха неговите приятели които искаха да се убедят, че наистина Тайлър е гадже с Виктория.
- Знаеш ли по-удобно ми е на земята.
- Е не е като да не си сядала и преди тук, нали? - каза той като ѝ намекна да седне в него. Тя ще, не ще седна в скута му, но явно това не стигаше на момчетата от компанията му и Тайлър страстно я целуна с език и я стисна за задника. Тя го избута и продължи да бяга.
23:00ч. В парка :
Виктория едвам се измъкна, за да дойде на срещата с Джейкъб, но все пак се беше облякла секси :
Щом видя Джейкъб веднага се затича към него и го прегърна, но той я избута.
- Казвай какво си намислила и не ме мотай малката. - каза той гледайки на другата страна.
- Виж, Джейкъб, нямаш на представа колко ми е противно този секс маниак да се прави на мое гадже, но той разбра за тайната ни и просто се налагаше.
- Как така е узнал тайната ни?
- Ами казвах на Хейзъл в тоалетната, но се оказа, че той ни е подслушвал и ще си мълчи само, ако се правя на негово гадже.
- Нещастник. - каза ядосано Джейкъб и стисна юмрук .
- Не се изнервяй любов. Ще..ще се опитам да не влагам много мисли за това.
- Не няма да не се изнервям. Тоя идиот трябва да си получи заслуженото. Колко пъти ще се наложи да го бия?
- Ох моля те Джей! Казвам ти, че ще се оправя с този идиот.
- Само, за да спрем да спорим ще кажа добре. Къде отиваме сега?
- Ами някъде където сме сами и няма опасност да ни хванат в прегрешенние. - каза Виктория и му намигна. Хванаха се за ръце и тръгнаха към едно самотно и романтично място в близост до едно езерце.
- Зашеметяващо е! - възкликна Виктория и добави - Точно като теб Джей!
Джейкъб ѝ се усмихна и продължително я целуна. Той започна да маха блузата ѝ, а след това и полата ѝ. Тя направи същото с неговите дрехи. След малко бельото им също се озова на земята....Хей хора 🖐🏻 спазих си обещанието и имате какво да четете. Пак казвам, че , ако напиша секс сцена ще ми премахнат частта. Кажете ми какво искате още да прочетете и това е. Благодаря за отделеното време!
YOU ARE READING
Pregnant at 16 | бременна на 16 |
Teen FictionТова е книгата с най-много снимки в Wattpad !!! Виктория е от богато и известно семейство с добър имидж, но какво се случва когато тя забременява от също толкова известния Джейкъб. Дали любовта им е истинска и ще запазят ли бебето ще разберете в кни...