глва 28

2.1K 83 11
                                    

13 минути по-късно:

Джейкъб пристига задъхан в стаята на Виктория. Седна на леглото, обърна се към нея и заговори бързо и неспокойно  :

- Обичам те ! Знам, че нищо от това което казва тази проскубана пача  в "Америка говори" за теб не е вярно, но ме принуди да се правя на идиот.

- Как те принуди? Защо го направи?

- Ами да кажем, че тя има неща  които не трябва да има.

- Като например?

- Като например ни е снимала някак тайно в онази нощ в която за първи път... Сещаш се... И сега има леко излагащи снимки.

- Ти ме бъзикаш нали? Как така ни е снимала? Ужас. Защо все нещо застава между нас?

- Виж не съм дошъл да се разкайваш, а да ти кажа да говориш с Лена и да я питаш  какво да правим. Хейзъл непрекъснато ме шпионира, знае какви ги говоря, къде съм и кой е около мен по всяко време така, че моля те стой далеч  от мен и ме  спаси . - каза Джейкъб и тръгна към вратата.

- Преди да тръгнеш ми кажи, че ме обичаш. - каза Виктория и го хвана за ръката. Вместо да ѝ отговори той я целуна.

- Това казва всичко. Чао красоти мои . - каза Джейкъб и погледна към корама ѝ които вече започваше леко да набъбва.
Виктория му се усмихна и щом той се отдалечи от погледа ѝ тя се метна на леглото и започна да размишлява. След няма и 3 минути обаче беше заспала.

На сутринта :

Виктория слезна в бара, за да си вземе кафе и видя Александър.

- Я кой се е наспал? Как спа без мен Вики? - попита я той и се усмихна мазно.

- Прекрасно. Моля те припомни ми как се озова на нашето парти? Не си от училище, не познаваш брат ми, как тогава?

- Видях, че Хейзъл беше качила снимка с Джейкъб Смит и се беше отбелязала от тук и дойдох.

- Ама вие какви сте?

- Бяхме гаджета до 9 клас и след това си останахме приятели с привилегии.

- Аха, ок ясно. Благодаря и чао. - каза Виктория леко стресната от чутото и  бързо се качи в стаята си. Когато  беше приятелка с Хейзъл не я беше чувала да казва, че има гджена име Александър и въобще не е чувала за него.
Погледна чаът и след 2 часа трябваше да си бъде вкъщи и започна да се оправя. Ето как беше облечена :

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now