На следващия ден :
- Хайде, сладка моя ставай. - прошепна Джейкъб на Виктория.
- Джейкъб, кога дойде? - каза тя и го прегърна силно.
- От 1 час, стоя у вас. Та какво стана вчера на лекаря. - попита той, а Виктория веднага се протегна до нощното шкафче и изкара снимката.
- Дадоха ни тази снимка и казаха, че всичко е наред. - изрече тя и следеша ракцията му. Той се усмихна широко и я целуна по челото.
Вратата се отвори и в стаята нахлу Лена.- Виктория, трябва да дойдеш с мен да изберем бански за фотосесията. Това ли е момчето? Лена се казвам приятно ми ! - каза тя и подаде ръката си.
- Джейкъб? А вие каква сте на Вики?
- Семеен мениджър. Казвам им какво да правят. И ти ще ми трябваш. След вече 2 дни ще имате фотосесия бе...
- Без дрехи. Да той знае , Лена. Остави ни на мира. - промърмори Виктория.
- Добре. А сега си правете малко по-романтични снимки.
Лена излезе от стаята , Джейкъб се изхи с глас и каза :- Тази е куку!
- Не думай. Оф а сега какво иска да качвам в инстаграм? - изофка тя.
- Ела тук мрънкало мое. - каза Джейкъб и я придърпа към него. Взе телефона си и им направи снимка :
След това я качиха в инстагмаите си .
- Е след като почти официално сме заедно в инстаграм какво ще правим? - попита Виктория.
- Може да посетим Саймън за рожденния му ден.
- Не ми се ходи на парти. А какво ще кажеш да си направим еднакви татуировки?
- Какви татуировки ? - засмя се Джейкъб.
- Ами незнам. Виж колко много татуировки имаш сега ли ще ми отказваш?
- Айде. Ето тези харесват ли ти. - каза Джейкъб и показа една снимка на телефона си.
- Да, хайде тръгваме да си се татуираме. - каза Виктория и скочи от леглото. Преоблече се с тези дрехи :
Взе 1000 лв от майка ѝ и тръгнаха.
Пред студиото за татуировки :
- Кой ти писа? - попита Джейкъб и прегърна Виктория докато чакаха в чакалнята.
- Отново Лена. Иска да качим снимка на татуировките.
- Е разбира се. Нали знаеш, че щом си я направим е все едно сме се сгодили, но не официалнно. Това остава за винаги, и да искаш да ми се расърдиш не става.
- Разбира се, че знам. Ако не знаех дали щях да ти предложа да го направим.
- Знаеш ли ти си моята курабиика с късмет, а човек никога не би оставил късната си.
- КУРАБИИКА С КЪСМЕТ. Това ще са ни татуировките. Реших го.
- Ти си гений. - засмя се Джейкъб и я целуна по челото.
40 мин по-късно :
Виктория и Джейкъб официално, неофициално се сгодиха с татуировки вместо пръстени.
Хей хора 🖐🏻 малко късно качвам, но не ми се карайте. През седницата няма да мога да съм толкова редовна за това не очаквайте много. През уикенда обаче очаквайте спам!!!!
YOU ARE READING
Pregnant at 16 | бременна на 16 |
Teen FictionТова е книгата с най-много снимки в Wattpad !!! Виктория е от богато и известно семейство с добър имидж, но какво се случва когато тя забременява от също толкова известния Джейкъб. Дали любовта им е истинска и ще запазят ли бебето ще разберете в кни...