глава 13

2.4K 104 3
                                    

В мезонета на сем. Джеймс :

Бен закара Виктория в стаята ѝ, влезе вътре и заключи.

- Виж какъв позор си бе момиче. - развика се той и ѝ зашлеви шамар - Напомпали са те на 16. Проста си като майка си. Да си легнеш с ДЖЕЙКЪБ. Не помисли ли поне за малко какво ще направиш?

Виктория не можеше да си поеме въздух от сълзите парещи по бузата ѝ, но каза :

- Не, не съм мислила. Не мога ли да бъда себе си и да не мисля какви ще са последствията?

- Ти си проста и не можеш да нислиш. Ако можеше да мислиш нямаше да ми го причиниш. За кво ревеш сега? Аз трябва да плача точно сега, че съм създал уруд като теб. - каза баща и я срита в ребрата. Тя падна на земята и започна да се свива от болка.

- Бен, остави момичето на мира. Побърка ли се. - провикна се Алисия от другата страна на стаята.

- Тя оставя ли ни на мира? Сега цял живот ще ми е опетнено името.

- Нейното име също ще е опетнено за винаги така, че я остави моля те! - каза Алисия и се разплака.

- Не мисля, че е осъзнала какво ни причинява тая гадина. Така, че ще си получи заслуженото - каза той и  ритна Виктория по крака - Ставай идиотко.
Виктория се изправи и със сълзи стичащи се по цялото ѝ лице каза :

- Ти си психопат. Нормален ли си изобщо? Откачл...

- Бих предпочел да съм психопат, пред това да съм твой БАЩА. - прекъсна я той ,хвана я за гърлот и я опря в стената - Ти си най голямото нищожество на света. Ако знаех, че ще се родиш такъв клоун щях да се самоубия преди да се родиш.

- Баща ми остави Виктория на мира. - извика Фин.

Бен разбира се я пусна, но започна да я рита в корема. Тогава Фин разби вратата и нахлу вътре. Помогна на Виктория да стане и я прегърна.

- Спокойно Вики, скоро той ще си получи заслуженото. - каза Фин и погледна баща си на кръв. Той и Виктория отидоха в хола и Фин я попита :

- Кака си? Какво ти направи този психопат? Да звънна ли на Джейкъб да дойде при теб?

- Джейкъб. - каза Виктория през сълзи. Едвам, едвам излизаше звук от устата ѝ , защото мого я болеше.

Фин се обади на Джейкъб и въпреки късния час той дойде за 5 минути.


Хой хора🖐🏻 пак е къса главата, но в предната много прекалих. Ами КАЖЕТЕ КАКВО ИСКАТЕ ДА ВИДИТЕ В СЛЕДВАЩИТЕ ГЛАВИ!!

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now