Глава 54

1.3K 66 3
                                    

- Абе ти в ред ли си? Май си просиш боя, Саймън? - каза Джейкъб заплашително и изпи една чаша водка на екс.

Саймън се изправи от масата и го изгледа злобно. Джейкъб усети намека му и също се изправи. Двамата щяха да се сбият, но Емил хвана Джейкъб за рамото и го спря.

- Приятел спри са. Не му е тука мястото. - каза му той и Джейкъб седна отново на стола.

- Емо, ако тръгна да прая някоя глупост ти ше ме спреш, нали?

- Споко няма да та оставя да са излагаш. А ти за кво си в тва окаяно състояние?

- Виктория е виновна. Тая мърша.

- Е... Кво е напраила? Мене много ма кефи мацката.

- Оказа са, че мацката е имала нещо с гаджето на братчедка ѝ.

- Ама праили са секс или как? - очуди се Емил.

- Не знам, бе. Просто ми идват в повече нейните глупости. Как може да е такава идиотка? И да я обичам толкова много.

- Стига си се самонавивал. На дали толкова ша те обича и ша те зарежи заради някъв смотльо.

- Кат не ма разбираш са разкарай. Бахти изгнилия глупендър си. - каза Джейкъб и отиде на дансинга, за да се позабавлява със сексапилните момичета .

Джейкъб започна да оглежда всички и да се чуди къде да отиде. След известно време при него отиде това момиче :

- Ей, татуираният, защо си сам тука? - попита го тя и започна да танцува до него

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ей, татуираният, защо си сам тука? - попита го тя и започна да танцува до него.

- Би трябвало аз да те питам, красавице?

- Аз не съм сама. Приятелките ми ни гледат от там и ми завиждат. - каза тя и посочи към едно сепаре на което стояха тези момичета:

- Завиждат ти, че танцуваш с Джейкъб Смит ли? - засмя се той, хвана я през кръста и започнаха да танцуват заедно

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Завиждат ти, че танцуваш с Джейкъб Смит ли? - засмя се той, хвана я през кръста и започнаха да танцуват заедно.

- Естествено. - каза тя и го целуна. Двамата се целуваха доста време и всички бяха вперили поглед в тях.

По едно време Емил се появи и дръпна Джейкъб за яката на ризата и двамата отифоха до тяхната маса.

- Джейкъб време е да се спреш, братле. Стига ти толкова забавление. Сега ще седиш до мене и ще пием заедно.

- Искам да ѝ отмъстя просто. - каза Джейкъб и изпи още една чаша водка на екс докато Емил пиеше вода.

- Не си струва. Ще съсипеш толкова хубаво семейство заради една шаврантия.

- Ами Виктория? Тя не развали  ли всичко ? Как може да е флиртувала с Крис? - ядоса се Джейкъб и си сипа още една чаша.

- Джейкъб много си дребнав да му са невиди. Бъди над нещата, брат. Тва е било преди, сега тя има очи само за теб повярвай ми.

- Дали?

- Заклевам се от нейно име. Само като ѝ отвориш профила в инстаграм и виждаш само ваши снимки.

- Може би е така, ама все пак се чудя как може да го е направила?

- Какво е направила толкова? Ша кажеш, че е забременяла от него.

- Ами тя каза, че само са флиртували, ама бог знае какво са правили.

- Ама ти нали знаеш, че не можеш да ѝ се сърдиш за всяко гадже което е имала преди? А тоя дори не ѝ е бил гадже.

- Имаш право, Емчо. Благодаря ти за умните думи. - благодари му Джейкъб и го потупа по гърба.

- Ами всъщност нищо чак толкова не съм казал. Все пак се радвам, че ти ме разбра.

- И аз се радвам, че имам  приятели като тебе. И само, ако може да та помоля да ма закараш до хотела ще те обичам още повече.

- Кво да та правя. - засмя се Емил и двамата тръгнаха към колата му. На входа няколко полудели тийнейджърки ги спряха за снимка и чак след като се снимаха с тях си тръгнаха.


Хей хора 🖐🏼 съвсем скоро е финала на книгата и веднага щом приключа с тази книга ще кача продължението. А до тогава пишете коментари, защото са много надъхващи. ❤

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now