Глава 53

1.3K 67 8
                                    

Виктория, Лео, Сара и Алисия се върнаха в хотела с такси и Виктория веднага отиде да види какво прави Джейкъб и дали случайно не ѝ е простил.

Щом влезе в стаята една тежка миризма на алкохол я удари право е лицето.

- Пф... Джейкъб какво си правил? - попита го тя и отвоти всички прозорци, за да се проветри.

- Какво съм направил, аз ли? Кучко, току що разбрах, че момичето което съм обичал безусловно е харесвала гаджето на братовчедка си. И ТИ НАЙ-НАГЛО МЕ ПИТАШ КВО СЪМ НАПРАВИЛ.

- Успокой се. Ще ме оставиш ли да ти обесня?

- Имаш 3 минути. - заяви той и двамата седнаха един срещу друг на дивана.

Виктория си пое дълбоко въздух и започна да говори бързо :

- Значи, беше още в началото когато Мия и Крис тръгнаха. Аз бях на 14 или 15. Те двамата не се разбираха много и за това реших, че мога да се възползвам малко от това и да "флиртувам" с Крис. Но само до там. Просто си писахме и той продължи да се среща с Мия.

- Ооо до одеве само ти го беше харесвала, а сега е имало флирт.

- Не... То аз... Оф Джейкъб правиш го по-сложно от колкото е. Пак ти казвам, че бях по-малка.

- Това не те оправдава.

- Добре, какво предлагаш да направим? Аз не го харесвам, той мен също и какво ще направим? - ядоса се Виктория и скръсти ръце пред гърди.

- Ти да не би на мен да се ядосваш? Оправи си поведението. Малка курва. - заяви той и отпи голяма глътка от коняка който ди беше сипал.

- Не го мислиш. - каза и яростната ѝ физиономия се превърна в тъжна гримаса. Не, за друго, а за тежките думи които чу да идват от устата на Джейкъб.

- Тогава, защо го казвам, бе шматко?

- Защото си пиян. Искаш ли да легнеш?

- Искам да ми се разкараш от погледа.

- Джейкъб!? - възмути се Виктория.

- Да, Виктория. Знаеш ли кво? Прекалено си глупава, за да ме разбереш. - каза той, взе якето си от закачалката и тръгна към един нощен клуб в центъра на Маями.

Виктория остана сама и започна да плаче. След малко майка ѝ и Сара която беше взела Лео се довлякоха в стаята на Виктория и Джейкъб.

- Какво стана, Вики? - попита я Тара, седна до нея на дивана и я прегърна.

- Той... Той тръгна. И е пиян. - започна да хлипа Виктория и да забърсва сълзите си.

- Къде тръгна?

- Не знам по дяволите. Оставете ни с Лео и се махайте и вие. - каза Виктория и гушна Лео, а Сара и Тара се изнизоха набързо.

В бара в който се намира Джейкъб:

Джейкъб пристигна в дискотеката и отиде при стари негови приятели от Маями.

(не успях да намеря по-нормална тяхна снимка)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(не успях да намеря по-нормална тяхна снимка)

Той седна при тях на едно сепаре близо до дансинга и си поръча шише водка.

- Сам ли ще пиеш? - попита го Емил

- Сам ли ще пиеш? - попита го Емил

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ми поръчай си бе бастун. - изрепчи му се Джейкъб.

- Както кажете шефе.

- Ти няам ли да ходиш да танцуваш? - каза Саймън (този който на общата снимка прави✌🏻) на Джейкъб, а той го изгледа злобно.

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now