Глава 3

4.1K 111 18
                                    

Днес е почивен ден така, че нямаше училище. Родителите на Виктория ги оставиха в хотела и отидоха да свъшат малко работа. Фин извика Джейкъб, за да му помогне с организацията, а Виктория обикаляше около тях, за да не умре от скука. Фин отиде до плажа, за да види дали всичко е готови и остави Джейкъб и Виктория сами.

- Ей ти - каза Джейкъб и посочи към Виктория - Ела да ми помогнеш тук.
Виктория се стъписа. Не можеше да повярва, че Джейкъб я моли за помощ.

- Ъм.. Ок какво трябва да правя-попита тя изчервявайки се. Той ѝ показа къде да придържа и започна да си върши работата.

- Ами исках да те попитам ти дали знаеш кой още ще идва? - попита Виктория

- От къф зор ми трябва да знам кой ша е тука?

- Ами незнам питам просто.

- Поросто питала. Май и ти си много проста - отговори ядосано Джейкъб.

- Wow, ама, че грубиан - промърмори Виктория

- Абе нищо лично, ама не ми е ден - отговори Джейкъб
След като причкючиха Виктория седна на едно столче и започна да разглежда инстаграм .

- Не можеш да живееш без гаджета нали дребен?

- Всъщност не съм имала гадже и не съм ходила на среща- каза Виктория усмивайки се леко

- Ами направи нещо по въпроса, kiddo.
Тогава Фин се появи и прекартиха темата за гаджетата на Виктория.
Фин изгони сестра си, защото имал да казва нещо важно на Джейкъб. Тя разбира се се скри, за да подслушва.

- Джей, знаеш, че няма какво да ни раздели , но пипнеш ли сестра ми мисли му. Ясен ли съм?

- Фин, добре ли си? Сестра ти няма и да си помисля да пипина.
След като чу това Виктория леко се натъжи и си отиде в стаята. След 4 часа започваше партито и реши да си почине.

Хей хора 🖐🏻 тази глава беше малко по-дълга. Скоро ще дойде най-интересното от книгата така, че следете ме, за да не изпускате

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora