Глава 10

2.7K 105 35
                                    

2 дни по-късно :

Виктория реши да отиде на училище, защото днес се чувстваше по-добре. Тя беше в 3 седмица и корема ѝ не се забелязваше много.
Реши да си облече това :

Фин я закара на училище и преди да я остваи ѝ каза :- Внимавай какво правиш

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Фин я закара на училище и преди да я остваи ѝ каза :
- Внимавай какво правиш. И с кого какво правиш. Не ме излагай, разбра ли?

- Да, да ясен си. - не го отрази много Виктория.

След като влезе в класната стая всички кифли ѝ се нахвърлиха и започнаха да я разпитват дали е верен слуха за нея и Джейкъб.

- Мола, вярно ли е, че ходиш с сексо баткото от по-горния клас? - попита най-кифленската кифла на класа.

- Кви са тея въпроси. Ай гледайте си живота и не се занимавайте с мен! - развика се Виктория и седна на последния чин. Кифлите я оставиха и отидоха да правят какво правят попринцип.

Последен час имаха физическо. На Виктория хич не ѝ се искаше да ходи (е знаете, защо не ѝ се искаше), но все пак рискува и влрзе в час. Госпожата по физическо ги остави да тичат 20 обиколки и после да играят волейбол. Момчетата от класа им бяха доста атлетични и бързо приключиха с двайсетте обиколки докато момичетата още не бяха направили 10.
Още на третата обиколка Виктория се задъха, но продължи. Момчетата започнаха да подсвиркват на Габирела (кифлата на кифлите) или поне всички така си мислеха докато Тайлър не извика :

- Айде бе Вики, раздвижи го тоя задник.

-Абе кво си позволяваш да говориш за мен бе грубиан.- попита възмутено Виктория.

- Да, какво си позволяваш да говориш на гаджето ми , Тай? - от нищото се появи Джейкъб.

- Ти кво праиш тука? - започна да се пъчи Тайлър.

- Ами дочух нещо което не ми допадна и реших да видя кой си го проси. - каза Джейкъб и стисна юмрук.

- Пич нито ти е жена нито нищо. Всички знаем, че е за една нощ. - каза Тайлър и намигна на Виктория.

Тогава Джейкъб му скочи на бой. Виктория се опита да ги разтърве , но беше безсилна. Потърси учителката, но тя беше извън игрището. След малко Фин пристигна и ги разтърва. Подбра Джейкъб със себе си и каза на Виктория да отиде при него след часа.

След като часа свърши раьжира се тя веднага отиде намери Джейкъб. Той беше в коридора точно до мъжката тоалетна и гледаше нещо в края на коридора. Тя веднага се затича към него, за да го прегърне и му каза загрижено:

- Джей, добре ли си любов?

А той отговори леко намръщен:

- Ако бях накарал ония тъпак да спре да диша щях да съм по-добре, но и така се чувствам ок. Айде тръгвай. Отиваме у вас. - Виктория и Джейкъб се качиха в колата и потеглиха. Не си казаха нищо по пътя.



Хора искам да ви благодаря, че четете историята. Радвам се, че все пак на някой му харесва. И даа като цяло. Пишете коментали ПЛС. 😉😜❤❤

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now