Щом видя Джейкъб на вратата Виктория го прегърна силно.
- Ти си луд нали знаеш?
- Луд съм по теб. - усмихна ѝ се той и двамата се целунаха страстно. Джейкъб влезе в къщата и най-яката Коледа в живота им започна.
2 дни по-късно :
Днес беше деня на заминаването за Италия. Виктория си приготви нещата и седна във всекидневната, за да изчака Джейкъб да дойде и да я вземе , за да тръгнат към летището. Докато чакаше баща ѝ се появи .
- Иии за колко време ще сте в Италия? - попита той леко убиден.
- За седем дни тате. Там ще празнуваме и Нова година няма да може да сме заедно, ама вие си знаете, че сте любимите ми хора.
- Не са ли много 7 дни. Все пак си вече в 7 месец и може всеки момент да родиш. - попита загрижено баща ѝ.
-Споко тате. Нали Джейкъб е с мен. Дори да родя той ще е до мен. Имай му малко доверие. - усмихна се Виктория с надежда той наистина да харесва Джейкъб.
- Не мога да му се доверя така лесно, все пак.... - каза Бен и телефона на Виктория ги прекъсна. Беше Джейкъб които я чакаше да слезе. Жен видя, че Виктория се мъчи с куфарите и ѝ помогна.
На летището :
- Моля пътниците за полет 45 да се отправят към самолета. - каза гадния глас идващ от тонколоните разпръснати по цялото летище. Виктория и Джейкъб взеха четирите си куфара и тръгнаха към самолета за Италия.
Виктория почувства лека болка в корема, но реши, че е от притеснение, защото до сега не беше пътувала до Европа без родителите си.
Щом се настаниха в самолета болката на Виктория продължи, но тя реши да го спести на Джейкъб. Той обаче забеляза, че нещо я тревожи.- Вики, какво става?
- О нищо, просто леко ме боли корема, мисля, че е ще ми мине, ако се отпусна и заспя. Имаме 5 часа път така, че спокойно мога да се насладя на сънищатата си. - каза тя и се облегна на рамото на Джейкъб опитвайки се да подтисне болката.
6 часа по-късно :
Виктория и Джейкъб пристигнаха в Рим и дори се настаниха в хотела.
- Вики, добре ли си? - попита загрижено Джейкъб когато видя, че тя се свива от болка.
YOU ARE READING
Pregnant at 16 | бременна на 16 |
Teen FictionТова е книгата с най-много снимки в Wattpad !!! Виктория е от богато и известно семейство с добър имидж, но какво се случва когато тя забременява от също толкова известния Джейкъб. Дали любовта им е истинска и ще запазят ли бебето ще разберете в кни...