Глава 20

2.1K 89 5
                                    

ПРОЧЕТЕТ И СЪОЩЕНИЕТО НА КРАЯ. ВАЖНО Е!!!

На партито на Крис:
(По-конкретно в килера)

- Много бързо забрави  уговорката ни, а кукло ? - каза Тайлър и хвана Виктория през къста.

- Не съм, но понякога не се сдържам да отида при бащата на бебето си. - отвърна тя и го отдрпна от себе си.

- Не ме интересува ще го играеш малко по - така. Искам всички да си мислят, че "Тайлър излиза с най-якото маце от 10 клас ". Разбра ли?

- За това ли трябва да се преструвам? За да си вдигнеш рейтинга? Мислех, че ме харесваш и си мислиш, че между насще се попучи само , ако ме накараш на сила да те харесвам.

- Яко се лъжеш, ако мислиш, че  нкой те харесва.

- Джейкъб ме харесва.

- Сигурен съм, че и той те използва за секс. Птосто в лицето си като смачкана от влак, но в тялото като онази Афродита. - каза Тайлър и Виктория обидено му удари шамар.

- Наркотици ли си взел, че говориш така.

- Добре за какво е всичко това?

- Защото ме обиди.

- Само казвам истината. Всички го мислим. Щом ти казвам, че мястото от което сереш е по-хубаво от лицетот ти, значи си е истина. -каза Тайлър , а Виктория му удари още един шамр и излезна от килера.
Всички я гледаха очудено, а тя. Просто излезна и
се затича към изхода. Джейкъб тръгна след нея. Щом я насигна ѝ наметна неговото яке , но тя го махна от раменето си и със сълзи на очи каза :

- И ти ли ме мислиш за секс играчка?

- Моля? Не, разбира се. Вики какв...

- Джейкъб не ме лъжи. И ти мислиш така нали?

- Не е вярно. Какво се е случило.

- Тайлър каза, че всички мислят, че съм като смачкана от влак в лицето , но в тялото съм като Афродита. За това ли ме харесваш и ти?

- Харесвам те, заради характера ти. Не ми пука колко си добра в легото или колко ти е прав носа. За мен е важно какъв си по душа не п... - Виктория го прекъсна и го  целуна. След това каза :

- Не знам дали си го чувал, но те обичам Джейкъб.

- Хиляди пъти си го изричала. - каза той и страстно се целунаха след това се качиха в  колата му и тръгнаха към мезонета на Виктория. Родителите ѝ вече нямаха нищо против Джейкъб да ходи у тях за това Виктория го покани. Той с удоволствие прие.

- Да гледаме някой филм? - попита Джейкъб

- Айде. Ама оърво искам да те питам нещо.

- Окей какво ще ме питаш?

- Какво мислиш да кажем на всички в училище за нашето бебче.

- Ох , Вики. Не мисля, че ще е добре.

- Да... Да прав си. Не знам как ми дойде на ума. Много тъпа идея. - каза тя и отиде да пусне любимия им филм "the kissing booth". По време на филма тя се почувства изморена и заспа на рамото му. След края на филма и двамата бяха заспали.


Хей хорааа 🖐🏻 Имам новина :

ПРЕДЛАГАЙТЕ ИДЕИ ЗА ПО НАТАТАЪ, ЗАЩОТО ОБМИСЛЯМ ДА НАПИША ГЛАВА САМО С ВАШИТЕ ИДЕИ. НЯМА ДА ИЗБИРАМ НАЙ-ХУБАВИТЕ. ПРОСТО НАПИШЕТЕ КАКВО ИСКАТЕ ДА СТАНЕ.

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now