Глава 23

2.3K 88 11
                                    

В училище :

Виктория вече месец се правеше на гадже на Тайлър в училище, но днес беше деня в които се бе решила да признае, че обича Джейкъб не него. Ето как изглеждаше в този така важен ден за нея :

Щом слезна от колата която остави нея и Фин пред училище, Тайлър веднага я хвана за ръка и я закара на ъгъла до училище- там където няма м...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Щом слезна от колата която остави нея и Фин пред училище, Тайлър веднага я хвана за ръка и я закара на ъгъла до училище- там където няма много хора.

- Нали се разбрахаме да не слагаш панталони, а само поли докато сме уж гаджета?

- Да така е, но вече не съм твое гадже Тайлър. Знаеш ли като се замисля никога не съм била. Единствената ми любов е Джейкъб. - каза тя на по-висок тон и всички минаващи се спряха да ги гледат.

- Хаха, Вики супер се бъзикаш. Знаем те много добре. Няма начин да скъсаш с мен.- каза Тайлър и я ритна по крака.

- Има начин. И не, няма да ме задържиш с това, че ще кажеш на всички, че съм бременна от Джейкъб. Вече всички разбраха. - каза Виктория и всички я зяпнаха с отворена уста.

- Ей, курабийке какво става тук? - появи се Джейкъб и я прегърна през кръста.

- Тъкмо казвах на всички, че сме заедно късметче мое .

- Време е да знаят. Браво, айде сега да идем до кафенето - каза той и се запътиха към кафенето. По пътя той се усмихна самодоволство и той я целуна.

- Знаеш ли, че те обичам Виктория?

- Знам, слънце! - каза тя и отново се целунаха.

След като се върнаха от кафенето :

Всички гледаха към Виктория с отвръщение когато тя минаваше по коридорите. Тя се чувстваше доволна от факта и вървеше с високо вдигната глава.

След училище :

Джейкъб изчака Виктория в двора на училището, защото днес беше въпросната фотосесия. Щом тя се появи се качих в колата му и отидоха в фотостудио Flash. Фотографа им беше приятел с Лена която също беше там.

Pregnant at 16 | бременна на 16 |Where stories live. Discover now