Wojna zakońcczyła się,
Frodo udało się zbiszczyć pierścień! To była wspaniała wiadomość dla karzdej osoby w śrudziemiu.Jednak dla jednej osoby to znaczyło bardzo przykre porzegnanie z bliskimi...
Bella stała ramie w ramie z Smaugiem, miała łzy w oczach bo wiedziała że zaraz bedzie musiała porzegnać się z bliskimi.
Przed nią stała łudz, kturą miał płynąć Bilbo i frodo do krain położonych na wschodzie.
Bella ze łzami w oczach podeszła do Bilba i wtuliła się w niego.
- Nie martw się o mnie Bello mam wystarczająco sił na jeszcze jedną przygode- Bilbo uśmiechnoł się do niej szczerze.
- Smałg bedzie o ciebie dbał jak mnie tu już nie bedzie. Z nim jesteś bezpieczna.Bilbo odsunoł sie odemnie i zwrucił się do Smauga.
- Masz o nią dbać mój chłopcze, bo jak jej coś zrobisz to tu wruce i nie ręcze za siebie. - Bilbo odwrucił się i poszedł w strone łodzi. W tym czasie Frodo żegnał się z Samem Merrym i Pipinem.
Bella podeszła do niego i mocno go przytuliła- Frodo pilnuj tego staruszka nie wiadomo co mu jeszcze do głowy przyjdzie.
Frodo uśmiechnoł się tylko i wskoczył na statek. Bella podeszła do Smauga i opserwowała jak odpływają.
Bella razem ze Smaugiem zamieszkali w miasteczku Dale,niedaleko Erebor razem stwierdzili że chcą zamieszkać blisko tego gdzie wszystko się zaczeło.
I tak oto kończy się historia pewnej dziewczyny i smoka.
I tak oto potoczyła się ich historia.
Razem do końca...
Razem na wieki...
Razem na zawsze...
Mam nadzieje że się wam podobało i dziękuje że byliście ze mną i dotrwaliście do końca.
Chciała bym was serdecznie zaprosić do mojego drugiego opowiadania pod tytułem:
"Kochać Bestie"Jeszcze raz dziekuje i zachęcam do komętowania bo bardzo chciała bym wiedzieć co myślicie o tej histori.
CZYTASZ
Płomień Smoka [ Smaug OC]
FanfictionCo się stanie kiedy wielki Smaug zakocha się w zwyklej dziewczynie? A co jeśli bard nie zabije smoka? Jak potoczy się historia pewnej dziewczyny? I co się stanie z drurzyną pierścienia?