16💚

1.7K 104 47
                                    

Další den ráno mě vzbudila obrovská nevolnost. Okamžitě jsem se vyhrabal z peřin a taktak doběhl k záchodové míse. Musel jsem rychle vyprázdnit žaludek.

,,Tinusi?" Ozvalo se vedle mě. Musel jsem vzbudit Marcuse. ,,Co se děje? Jsi v pořádku?" Zděsil se, když mě spatřil naklánějícího se nad záchodem. Přešel ke mně a čupl si na mou úroveň.

,,V pohodě. Babiččin oběd mi asi neudělal nejlíp-" Řekl jsem trochu přidušeně, proto na mě zase přišla chuť zvracet. Musel jsem se tedy rychle nahnout nad mísu, abych neudělal nepořádek.

,,Tohle nebude žádným obědem, je ti špatně nějak moc často." Poznamenal.

,,Tak prostě něco lítá ve vzduchu, nic neobvyklého." Nebral jsem to nějak vážně. Marcus ale vypadal na opak.

,,Ale u běžné střevní chřipky se neomdlívá."

,,Myslíš, že to s tím souvisí?" Zeptal jsem se udiveně. Popravdě mě to vůbec nenapadlo.

,,Měl by jsi to říct mámě a zajít si k doktorovi." Poučil mě a já se na něj podíval pohledem alá 'rlly?'. ,,Tinusi, já to s tebou myslím dobře." Sklonil se ke mně a pohladil mě po zádech.

,,Já vím, ale opravdu to nic není." Pousmál jsem se a Marcus konečně vypadal, jako že mi to žral.

,,Dobře, ale kdyby něco, tak mi to hned řekni, ano?" Zeptal nakonec jako starostlivý bráška.

,,Samozřejmě." Odsouhlasil jsem to a Marcus odešel zpátky do pokoje. Já radši ještě zůstal v koupelně, ale naštěstí už jsem nezvracel.

☮☮☮

,,Tinusi? Nechtěl by jsi udělat livestream?" Napadlo najednou Marcuse, který leží vedle mě a hraje si s mými vlasy. Já si mezitím projíždím instagram. Už je odpoledne a mně je trochu líp. Vždycky je to jen nárazové.

,,Mohli bysme." Pokrčil jsem rameny a dál se věnoval mému telefonu. Dokud mi ho teda nevytrhl Mac z ruky a nezačal natáčet IS.

,,Čau, lidi! Chceme vám jenom říct, že za hodinu bude livestream! Tak vás tam všechny chceme vidět!" Řekl do kamery a pak mi mobil vrátil.

,,Děkuji za vrácení mého, podotýkám mého telefonu." Zamračil jsem se na něj a svůj mobil jsem si přitiskl ke hrudi.

,,Ále.. Já vím, že mě miluješ." Ušklíbl se a okamžitě se mi nalepil na rty. Začal s nimi vášnivě pohybovat proti těm mým a já s radostí spolupracoval. Chtěl jsem ho sice potrestat za ten mobil, ale kdybych se odtáhl potrestal bych i sám sebe.

Hola!
Dneska taková, podle mě, nudnější kapitola. 😅
Ale i takové občas musí být.
Mám pocit, že to Tinusovo zvracení nebude jen tak... 🤔
Co myslíte vy?
Jo a ještě jsem vám chtěla říct, aby jste se šli podívat na FF od KajaH107 a _Teryishappy_
Obě mají naprosto úžasné FF a nechápu, jakto, že už nemají milion hvězdiček!
Vím, že většina z vás to určitě zná, ale pokud je tu někdo, kdo ne, tak šup šup se běžte poučit, jak vypadá dobrá fanfikce a nečtěte jen ty shity ode mě! 😂
Jinak přeji všem, aby přežili pondělí a já se loučím! 😘
Lya! ❤

Soul mates (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat