,,Takže... Marcus bude princ a Martinus bude princezna!" Rozhodla za nás Emma.
,,Cože? A proč nejsi princezna ty!?" Protestoval okamžitě Tinus.
,,Protože já jsem bájný jednorožec." Odpověděla a já se musel trochu uchechtnout.
,,A proč ne Marcus?" Zeptal se znovu. Očividně se mu role princezny moc nelíbila.
,,Protože Marcus je silnější a musí hrát udatného prince." Odpověděla a začala chystat nějaký věci na hru.
,,Ale stejně si budeme hrát s panenkama, tak nevím, proč to řešíš, budeš jí prostě jenom mluvit." Dodala, přičemž se hrabala ve veliké krabici s hračkami.☮☮☮
,,A jak se můžu z této za-a-tracené věže dostat?" Promluvil Tinus na Emmu, neboli jednorožce. Schválně svůj hlas ztenčil, aby se podobal princezně, musel jsem se uchechtnout.
,,Musí tě vysvobodit krásný princ!" Odpověděla Emma a jakoby s jednorožcem odletěla. Teď přijdu na řadu já..
,,Och, jak strašné! Já se odsud nikdy nedostanu! Protože jsem strášně ošklivá!" Postěžovala si princezna Tinuska.
,,No dovol? To je moje nejhezčí panenka!" Oponovala Emma, které se Tinusův výstup nelíbil.
,,Určitě prošla plno plastikami." Prohlídl si jí Tinus že všech stran.
,,To bude tím, že je z plastu celá a nepřerušujte hru, zvlášť, když je na řadě krásný princ." Vložil jsem se do toho a připravil svojí panenku ke hře.
,,Já jsem krásný princ a přijel jsem tě zachránit!" Zvolal jsem a Emma se uchechtla.
,,Vy jste ale šarmantní! Naprosto jste mě okouzlil!" Řekl Tinus a jeho oči tikaly mezi panenkami a mnou.
,,Vy jste mne okouzlila již dávno! Už v raném dětství jsem říkal, že si vás jednou vezmu za ženu!" Prohlásil jsem.
,,Miluju tě!" Řekl Tinus a dal panenky k sobě tak, že to vypadalo, jakoby si dávali pusu. Já už ale dávno nevnímal hru, ale to, jak je Martinus nehorázně roztomilý. Je to jako kdysi, když jsme si hráli. Tehdy si Martinus nevšímal toho, že na něj divně čumím, ale dnes mužů všechno.
,,Miluju tě." Zopakoval jsem a naklonil se tak, abych mohl ukrást jeho dokonalé rty. Chvíli byl zaražený, ale nakonec mi položil dlaně na tvář a plně se mi poddal.
,,Awww," Ozvalo se vedle nás. To nás donutilo se od sebe odtáhnout.
Ahojky! 😁
Jak užíváte víkend? 😏
Já naprosto strašně... 😁😭
Kdo je vaše nejoblíbenější postava k téhle knížce? 🤔
Trochu by mě to zajímalo. 😃
Ha det! 😘
Lya! 💕
ČTEŠ
Soul mates (M&M)
FanfictionVlastně jim to doteď přišlo normální. Všechny ty doteky, objetí a sladká slova. Ale potom se to všechno změnilo. Ale jsou to dvojčata a to není dobré... Upozornění - můžou se zde vyskytovat vulgarismy a sexuální scény. (Píšu to jsem jenom proto, p...