18💜

1.6K 105 43
                                    

Martinus se na mě zděšeně podíval, asi si opravdu doteď myslel, že je to všechno v pořádku.

,,Prosím řekni mi, že jsi jedl něco hodně červeného a že to není to, co si myslím." Díval jsem se mu hluboko do očí a snažil se nemyslet na to, co všechno by to mohlo znamenat.

,,M-Marcusi, já mám strach!" Rozvzlykal se a já si ho okamžitě přitáhl do objetí.

,,Shhh, určitě bude všechno v pořádku, ale měli bysme si zajít k doktorovi." Zašeptal jsem a dal mu několik polibků do vlasů.

Martinus

Dojeli jsme do nemocnice. Když máma totiž zjistila, co se děje, na nic nečekala a okamžitě mě sem odvezla.

,,Dobrý den," Pozdravili jsme doktora, ten nám pozdrav oplatil a pokynul nám, aby jsme mu řekli, co se děje.

,,Poslední dobou je mi hodně špatně. Často se mi motá hlava, zvracím a jednou jsem i omdlel. Dneska odpoledne jsem zase zvracel, ale tentokrát to byla.. krev." Pokusil jsem se mu popsat, všechno, co mě trápilo.

Doktor letmým pohleden sjel Marcuse, což jsem tak úplně nepochopil, ale pak si prohlédl i mě.

,,Vy jste dvojčata?" Zeptal se celkem s obavou v hlase. Oba jsme přikývli.
,,No nazdar..." Povzdechl si doktor.

,,Co se děje?" Zeptal se místo mě Marcus.

,,Nic ještě není jisté, musíme vám udělat krevní testy, až pak budeme vědět víc." Řekl naprosto vážně doktor.

,,Oboum?" Zeptal jsem se naprosto nechápavě.

,,Ano."

☮☮☮

Seděli jsme s Marcusem a mámou na chodbě a čekali jsme na výsledky. Všichni jsme byli strašně nervózní a mně nebylo úplně nejlíp.

Strašně se mi motala hlava a oči se mi přivíraly. Hlavu jsem měl těžkou, tak jsem si jí položil na Macovo rameno.

Marcus měl strašně utrpený výraz. Ale nemyslím si, že kvůli sobě, ale kvůli mně. A to jsem nechtěl.

,,Jak ti je?" Zeptal se a něžně mě pohladil po vlasech.

,,Když jsem s tebou, tak líp." Zašeptal jsem.

,,Tini," Vydechl a objal mě kolem ramen.

,,Gunnarsen," Zavolala sestřička a my jsme se pomalu zvedli. Samozřejmě se zvedla i máma, ale sestřička jí zastavila.

,,Ne madam, doktor chce nejdřív mluvit osamotě s kluky." Řekla a zavřela jí na chodbě.

Vohooo! 😏
Příště už se opravdu dozvíte, co mu je, přísahám! 😆
Ta fotka nahoře je nejvíc lol! 😂😂
Jinak vám strašně děkuju za tu palbu komentářů u minulé kapitoly! 💕
Jen tak dál! 😂❤
Lya! ❤

Soul mates (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat