17💙

1.5K 105 38
                                    

,,Ahojte, lidi! Vítejte na našem livestreamu po dlouhé době!" Pozdravil Marcus do kamery a já všem zamával. Marcus chvíli něco povídal a pak jsem se já vyjadřoval k mému zkolabovaní na pódiu a hlavně jsem řekl, že už jsem naprosto v pořádku, přičemž se na mě Mac nevěřícně díval a mě jeho pohledy znervózňovaly.

Potom přišel čas na otázky.

,,Jak se má teďka Emma?" Přišla první otázka a já se jí hned ujmul. Teda první nebyla, ale ostatní ani pomalu nedávali smysl. ,,Dobře, právě myslím natáčí musically, tak se pak můžete těšit."

,,Máte přítelkyni?" Vyslovil Marcus další otázku. Tuto otázku naprosto nesnáším a vždycky jí úspěšně ignoruji, ale Mac na ní vždycky musí odpovědět. To by mě zajímalo, co řekne tentokrát.

,,Ne, my máme sebe na vzájem!" Řekl s úsměvem, obejmul mě kolem ramen a mě se v tu chvíli vykouzlil taky. Není to poprvé, co něco takového řekl, ale tentokrát, už jenom proto, že to byla pravda, mě to zahřálo u srdce.

,,Přesně tak." Zatlemil jsem se a Marcus se na mě podíval. Já jsem přes kameru viděl ten jeho pohled. S jistotou bych mohl říct, že byl zamilovaný.

Potom Marcus zase chvíli něco mluvil a já jsem tam jen tak seděl. Ostatně jako většinou. Ani jsem ho moc neposlouchal, nebylo třeba.

Najednou na mě přišla strašná nevolnost. Zase se mi zachtělo zvracet. Vůbec jsem neváhal a okamžitě jsem se rozběhl k záchodu.

Marcus

Říkal jsem něco ohledně koncertů, když se Martinus najednou zvedl a někam odběhl.

Radši jsem nějak rychle ukončil live stream a vydal se ho hledat.

Doufal jsem, že se mýlím, ale když jsem zase uviděl sklánět na záchodovou mísou, tak se veškerá má naděje vypařila.

Opatrně jsem ho zezadu objal a nos jsem mu zaryl mezi lopatky.

,,Tini, já mám o tebe strach." Zašeptal jsem a z očí mi začali vytékat slzy. Ano, opravdu mě ničilo ho takhle vidět. Tohle už přece není normální.

,,Kurva!" Sykl a já jsem se od něj nechápavě odtáhl. Stačil mi ale jediný pohled do záchodu, abych zjistit, o co se jedná. Krev...


Hallo alle sammen! 💕
Jak jde život? 😂
Dneska jedna holka u nás ve třídě začala mluvit o M&M, jak je strašně nesnáší a já tam jen tak seděla a poslouchala to.. 😂
Pak řekla, že doufá, že v naší třídě není nikdo, kdo je má rád a moje kamarádka hned:
Tady May je naprosto miluje!
A já jí jen tak zamávala a ona už pak držela hubu. 😂😂😂
Doufám, že se vám kapitola líbila! 💕
Lya❤

Soul mates (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat