Martinus
,,Ono je to možná divný, protože jste dvojčata, ale je to vážně nehorázně cute!" Uznala Emma a já jsem musel být červenej až na zadku. Poprvé nás někdo viděl a jsem rád, že to byla zrovna Emma a že před ní nemáme tajemství.
,,Jsem rád, že máš takový názor, ale hodně lidí by si to nemyslelo..." Povzdechl si Marcus. ,,Ale to mě teď stejně trápí nejmíň.."
,,Macu, už na to nemysli, vždyť víš, že já-" Chtěl jsem ho nějak uklidnit, ale přerušil mě vzlyk. ,,Emmi," Zvedl jsem se ze země a šel jí obejmout. Okamžitě mě silně stiskla.
,,Já jsem na to na krátkou chvíli úplně zapomněla." Fňukla a zabořila mi obličej do trička.
,,Ale, Emm, já jsem pořád tady a ještě dlouho budu." Hladil jsem jí po vlasech.
,,Ale to není fér! Ty jsi přece nic neudělal." Stále plakala.
,,Ne, ale musí to tak být, neboj, Marcus se o tebe postará." Šeptal jsem jí do ucha, aby se uklidnila. Najednou jsem ucítil, že mě obejmul ještě někdo a ten někdo byl samozřejmě Marcus.
,,P-prosím, já nechci, aby jste se ke mně chovali nějak jinak než do teď. Budeme dělat, jakože o tom nevíme, ano?" Zamumlal jsem. Nechtěl jsem, aby se kvůli mně trápili, chci, aby to taky bylo jako doteď.
,,D-dobře." Přikývla Emma a trochu se odtáhla, aby si mohla utřít slzy.
Marcus mi, ještě než se odtáhl, věnoval malou pusu na tvář.
,,Jsme doma!" Křikla na nás máma z předsíně. Všichni jsme se tam tedy vydali.
,,Ahoj, mamí!" Zavolala Emma už na schodech, který seběhla tak rychle, že jsem se bál, aby nezakopla.
,,Ahoj, Emm, ty jsi brečela?" Zděsila se máma, když na ní pohlédla. Emma mi věnovala jeden pohled a já jsem se jen povzbudivě pousmál.
,,Ne, mami, to mi jen něco spadlo do oka." Nevině se usmála a šla pomoct mámě s nákupem.
,,Dneska večer pojedeme k babičce, chcete jet s námi?" Zeptal se nás táta. Celkem mě tím překvapil, protože obvykle nedostáváme na výběr.
,,Asi ne," Popošel Marcus blíž a položil mi ruku na rameno. Když jsem se na něj podíval věnoval mi úšklebek. ,,Zůstaneme sami." Dodal a se slovem sami si trochu pohrál na jazyce. Co má sakra za lubem?
,,Dobře, tak hlavně nic nevyveďte." Poučil nás a následoval mámu a Emmu do kuchyně.
Hallo! 😁
Jak se máte, já jsem na Halloweenské 'párty' 😏
Takže běžím!
Mějte se krásně!
😘😘😘
Lya! 💕💕
ČTEŠ
Soul mates (M&M)
Fiksi PenggemarVlastně jim to doteď přišlo normální. Všechny ty doteky, objetí a sladká slova. Ale potom se to všechno změnilo. Ale jsou to dvojčata a to není dobré... Upozornění - můžou se zde vyskytovat vulgarismy a sexuální scény. (Píšu to jsem jenom proto, p...