28💚

1.2K 107 32
                                    

,,Do háje zelenýho!" Zařval Marcus, který se pevně držel zábradlí od mostu, čelo měl opocené, v očích hrůzu, celej se třepal, jakoby seděl na pračce a snažil se nedívat pod sebe.

,,Uklidni se Marcusi, vždyť o nic nejde." Povzdechl jsem si.

,,Do čeho jsem se to nechal zase přemluvit!?" Pořád vyšiloval.

,,Říkal jsem ti, že si chci zkusit všechno." Ušklíbl jsem se. Popravdě jsem měl sám trochu nahnáno, ale zvládnu to!

,,Dobře, ale bungee jumping!?" Vyjekl frustrovaně.

,,Marcusi, nic se ti nestane, jsem tady s tebou. Chyť mě za ruku." Pustil jsem se jednou rukou a natáhl jí k němu.

,,Blázníš!?" Díval se na mě jak na blázna. Já ale ruku nestáhl.

,,Věříš mi?" Zeptal jsem se a pohled jsem mu upřel hluboko do očí. Chvíli se na mě ještě díval, jestli to myslím vážně, ale nakonec se taky jednou rukou pustil a vložil jí do té mé. Udělal ke mně malý krok a zavrávoral. Okamžitě začal pištet.

,,Klid! Držím tě!" Usmál jsem se na něj a zatnul jsem svaly, aby mi nespadl. ,,Připoutejte nás k sobě." Řekl jsem tomu chlápkovi a ten nás k sobě cvaknul.

,,Ty to myslíš fakt vážně." Vydechl nevěřícně Mac. Cítil jsem jeho rychlí tep a dech.

,,Jdeme do toho společně, ano?" Snažil jsem se ho nějak povzbudit. ,,Odpočítáme to." Řekl jsem a Marcus mi pohleděl do očí.

,,Pět." Začal jsem já, protože Mac se k tomu neměl.

,,Čtyři." Pokračoval, to mi udělalo radost.

,,Tři." Stále jsme si hleděli do očí.

,,Dva." Řekl Marcus už trochu smířeněji.

,,One more second with you!" Křikl jsem na hlas a odrazil se od zábradlí.

Pocítil jsem jak padám a oba jsme hned začali pištět. Divím se, že jsme oba neohluchli. Společně s Marcusem v obětí jsme se zhoupli.

,,Ty volé!" Zařval Mac a já jsem se rozesmál.

,,Asi budu zvracet." Hekl Marcus, když už jsme se skoro přestali houpat.

,,Opovaž se!" Vyjekl jsem.

,,Ale zvládl jsi to, jsem na tebe pyšný." Usmál jsem se a věnoval mu dlouhý polibek. No co? Tady nás stejně nikdo nevidí. Bylo to romantický jako v nějakým přeslazeným filmu.

Líbali jsme se vzhůru nohama po absolutně úžasném a hlavně adrenalinovém zážitku.


Voohooooo!
Tak jsem to dneska stihla! 😁
Jsem na sebe pyšná! 😂
Doufám, že se vám líbila. 😊💕
Tak co myslíte, jak to nakonec všechno dopadne? 😏😁
Lya💕💕

Soul mates (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat