26🧡

1.9K 109 89
                                    

!!!15+!!!

Ehm... No... 😅😂
Takže tady to máte, jako vážně vás varuju, pokud to čte někdo 15-, tak ať si to aspoň nechá pro sebe a já pak nemám špatný svědomí.
Děkuji! 😂😂

A myslím to smrtelně vážně!

Pokud se to toho nechcete pouštět tak samozřejmě nemusíte, nestane se tam nic závažného, co by nějak extra ovlivnilo děj, takže kapitola je rozhodně nepovinná!

No, užijte si to a já se jdu někam zahrabat... 😂

Netrvalo to ani nijak dlouho a znovu jsme se hladově líbali. Tentokrát už se Marcus nezdráhal a plně se do toho vložil.

Seděl jsem na něm obkročmo a rukama jsem se mu hrabal ve vlasech, přičemž se moje rty procítěně pohybovaly proti těm jeho.

Marcus mě jednou rukou držel za pas a druhou měl na mojich zádech. Mačkal nás k sobě tak, že jsem na něm byl doslova nalepený.

Polibky pokračovali z jeho rtů na jeho krk, ze kterého jsem se pomalu přemístil k jeho uchu a potichu do něho zašeptal jen dvě slova, které spolu tvořily otázku.

"Chceš to?" zeptal jsem se ho a kousnul mu do ušního lalůčku, načež se on kousnul do rtu, což pro mě znamenal souhlas.

Pomalu jsem mu začal zajíždět pod triko a hladit jo po jeho svalnaté hrudi. Zničehonic se ale Marcus vymrštil a rychlým chvatem mě dostal on pod sebe.

"Au!!!" zaskučel jsem bolesti potom, co jsem spadnul rukou na roh gauče.

"Tini? Jsi v pohodě? Neublížil jsem ti?" začal se mě bratr vyptávat, jestli jsem v pohodě. Docela mě štve, že mě bere jako nemocného člověka, ale dá se to pochopit.

"Hele, Tinusi, já vím, že se na to těšíš ale..... asi dneska ne. Nechci ti ublížit." řekl a já strnul a kouknul na jeho upřímnou tvář. Řekl to úplně bez emocí.

Pomalu jsem k němu přišel a pohladil ho po tváři, která byla krásně hebká a příjemná na dotek.

"Mě ubližuješ tím, že se mnou nepícháš."

Cože jsem to právě řekl? Nestihl jsem ani nějak zareagovat protože se zase přisál na mé rty. Líbal mě jako tenkrát poprvé, kdy jsme si vyznali lásku. Bylo to tak krásný, že jsem vyzkoušel jednu věc. Skočil na něj. Jo moje inteligence trochu pokulhává. Naštěstí mě chytil bez toho, aby mě přestal líbat. Cítil jsem, jak se usmál do našeho polibku. Věděl jsem, že se mu to líbí, což mi dělalo dobře. Potom se se mnou začal pomalu přemisťovat do horního patra a poté do mého pokoje. Spadnul se mnou na moji postel a dál jsme se vášnivě líbali. Cítil jsem se úžasně. V objetí toho koho miluju. Marcuse Gunnarsena.

"Vážně to chceš, Tini?" zeptal se mě naposledy a já místo odpovědi po něm nečekaně skočil a zase si ukradl jeho rty jen pro sebe.

Začal jsem ho hladit po jeho hrudi a pomalu sundávat jeho tričko, načež to stejné zopakoval u mě. Jeho polibky dále směřovali po mé obnažené hrudi až k lemu mých džín, které byly na mém těle přilehlé, jako v tuhle chvíli byl i Mac.

Jednou rukou mi přejížděl po bouli na džínách a druhou rukou je rozepínal. U něho jsem to udělal rychle, aby byl co nejrychleji zase přisátý na mých rtech. Aby jsme byli jen ve spodním prádle a stále jsme se líbali. Cítil jsem že jeho malý kamarád už chce ven a proto jsem se odpojil z našeho polibku a pomalu mu sundal boxerky, ze kterých na mě hned vyskočil jeho velký kamarád. Vložil jsem si ho do úst a začal ho pomalu kouřit. Mac ze sebe vydal pár vzdechů z čehož jsem usoudil, že se mu to líbí, a proto jsem ho začal rval hlouběji do krku. Po nějaké době ho Mac sám vyndal, také mi sundal boxerky. Vzal ho do ruky a začal s ním pohybovat sem a tam. Po nějaké době jsem cítil, že se mu zrychlil dech a že se blíží o vyvrcholení. Tak to teda ne, Macu, takhle brzo se neuděláš. Přestal jsem s ním pohybovat a on na mě udělal psí oči. Pokrčil jsem rameny a řekl mu ať se ohne. Pomalu se ke mě ohnul a já si namazal penis rubrikačním gelem. Neptejte se kde se tu vzal.

"Připravenej?" zašeptal jsem mu do ucha, načež jen přikývl a já do něj začal vnikat. Bylo to poprvé, co jsem si to takhle užil. Jeho vzdychání mě čím dál víc vzrušovalo, až jsem to nevydržel a udělal se do něho.

"Ehm brácho? Ty ses do mě udělal?" zeptal se mě a já vybuchnul smíchy. To je nejdivnější věta co vám může bratr říct.

"Tak to ne." řekl a začal mě otáčet zády k sobě. Dlouho jsem se nevzpíral, protože jsem to stejně chtěl, to jsem ale nevěděl že si ho nenamaže rubrikantem. Začal ho do mě rvát nasucho a já začal vzdychat nejsilněji, co to šlo. Snad nás neslyšeli sousedi. Asi za deset minut se i Mac udělal do mě a oba jsme vyčerpáním usnuli. Poslední, co si pamatuju, byly dvě Macovy slova.

"Miluju tě"


No, ehm, takže 😶😂
Snad bych vám jenom ještě chtěla sdělit, že jsem tuto kapitolu nenapsala já.
Tím bych chtěla moc poděkovat mému kamarádovi, který si ale  nepřál být jmenován 😂
Ani se mu nedivím.. 😆😆
Takže veškeré stížnosti na mě, já mu je pak vyřídím 😂😂😘
Jinak už se pomalu blížíme ke konci, tak s tím počítejte. 😘❤
Lya💕

Soul mates (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat