25❤

1.5K 112 45
                                    

,,Mějte se!" Zamával Marcus rodičům a zaklapl za nimi dveře.

,,Mám se bát?" Zeptal jsem se s uchechnutím a pečlivě jsem pozoroval Maca, jak se ke mně jistým kroky blíží.

,,Chci se s tebou jen mazlit." Odpověděl, když už byl těsně u mě. Rukama mě objal kolem pasu a přitáhl si mě blíž. Opřel si své čelo o mé a otíral o sebe naše nosy. Potom se ke mně lehce naklonil a opatrně položil své rty na mé. Bylo to tak něžné a kouzelné, že jsem myslel, že už to nemůže být lepší. Pak ale svými rty pohnul a moje pocity se zdvojnásobily. Políbil jsem ho nazpět.

Sedli jsme si spolu na gauč. Teda spíš Marcus si sedl, já jsem si lehl hlavou na jeho klín. Není nic pohodlnějšího, věřte mi. Jednou rukou se mi hrabal ve vlasech a tu druhou si se mnou propletl. Nepotřeboval jsem nic jiného. Jen já a on.

Odpoutal jsem pohled od našich prstů a přesměroval ho nahoru. Zjistil jsem, že si mě Marcus prohlíží.

,,Opravdu jsem tak krásný?" Zeptal jsem se a jemu se na tváři objevil ten jeho krásný úsměv. Sklonil se nademnou a aby se nemusel tolik hrbit, tak jsem se zvedl na lokty.

,,Nejkrásnější!" Špitl a přilepil se mi na rty. Chvilku jsem tak vydržel, ale pak jsem se odtáhl, ale jen tak, abych si na něj mohl sednout obkročmo, pak jsem se mu na rty zase přitiskl.

Marcus si samozřejmě vyžádal vstup do mých úst a já mu, jako obvykle, vyhověl. Po chvilce jsem ale znejistěl, protože se mi pod zadkem začala tvořit boule. Pokusil jsem se to nějak ignorovat a dál jsem se věnoval Macovým rtům. On ale znervózněl.

,,T-Tini, počkej." Odstrčil mě. ,,J-já." Snažil se znít méně nervózně, než byl, ale nešlo mu to.

,,Chceš to?" Zeptal jsem se narovinu a podíval jsem se mu hluboko do očí. V těch jeho byla nejistota.

,,N-n.." Snažil se že sebe něco dostat, ale to jsem překazil menším zhoupnutím na jeho klíně. Semkl víčka těsně k sobě a očividně se snažil zahnat jeho myšlenky, ale já jsem chtěl, aby šly na povrch. Otřel jsem se o něj tedy ještě jednou.

,,Kurva, Tinusi, strašně tě chci!" Dostal ze sebe a skousnul si ret. Stiskl mi rukama boky, nejspíš, abych se už nemohl pohnout.

,,A co ti brání?" Zašeptal jsem mu do ucha a něžné ho zkousnul, přičemž se zachvěl.

,,Martinusi, já ti nechci ublížit." Podíval se na mě starostlivě. V jeho očích byl vidět strach, ale zároveň vzrušení. Držel se opravdu silně a to jenom proto, že se bál, aby mi neublížil..

,,Nic mi není a nic mi to ani neudělá. Ani tobě ne. Není to nakažlivé." Pokusil jsem se ho přesvědčit. Já ho totiž taky chtěl. Hodně!

,,Tak jsem to nemyslel." Povzdechl si.

,,Takže to chceš?" Zeptal se a navázal se mnou oční kontakt.

,,Jo,"

To be continued... 😂😂
Tak co, chcete, aby to pokračovalo?
😏😏
Nevím, proč se vás ptám, když už jsem stejně rozhodnutá, ale nevadí 😂😂😂
Každopádně užívejte a zase brzy čau! 😂😘
Lya💕

Soul mates (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat