💛Epilog💛

1.8K 124 131
                                    

Po návratu do školy, jsem vlastně ani nemohl čekat nic jiného, se mi začali posmívat. To bylo samé "gay" "incest" "tvůj bratr si to zasloužil" a tak dále.

Zezačátku to bylo opravdu strašné, ale časem jsem se to naučil ignorovat. To by mi určitě poradil Tini.

,,Hej, Gunnarsene, nechceš mi ho vykouřit?" Zasmál se jeden kluk z vyššího ročníku. Nemůžu se divit, že mě znají všichni, vždyť jsem známý.

Klídek, Marcusi, prostě je ignoruj.

Říkal jsem si v hlavě, když jsem kolem nich prošel. Jenže jeden z nic do mě strčil tak, že jsem vrazil do nějaké holky. Ti kluci se akorát zasmáli a odešli.

,,O-omlouvám se." Zamumlal jsem a začal jsem sbírat její věci, které jsem svým nárazem shodil.

,,V pořádku, ty za to nemůžeš." Ozval se takový krásný milý hlas. Když jsem všechno posbíral, zvedl jsem se, pohlédl jí do očí. A málem mi vypladly oči z důlků. J-jak je to možný?

Blonďaté vlasy, oči až skoro černé, úsměv podobný tomu, který jsem už dlouho neviděl a co tomu dodávalo ještě větší, možná by se dalo říct ironii, nebo spíš šmrnc, její úsměv zdobilo ještě maličké znaménko nad rtem přesně tam, kde ho měl on.

,,Ehm, je všechno v pořádku?" Zeptala se a to mě vytrhlo z tranzu. Asi jsem na ní zíral moc dlouho.

,,J-jo. T-ty jsi tu nová?" Nikdy jsem jí tu neviděl, to bych si jí určitě všimnul.

,,Ano, jmenuju se Martina (Martyna), ale většinou se mi říká Tino nebo Tini." Usmála se a natáhla ke mně ruku. Tak to už je moc na mě.

,,J-já jsem Marcus." Její ruku jsem přijal a potřásl s ní.

,,Těší mě," Zase se usmála. Sakra co to semnou děláš? ,,Neprovedl bys mě prosím po škole, ještě se tu moc nevyznám." Poprosila mě a já samozřejmě hned přikývl.

Gunnarsene na nebesích! Tak tohle bude ještě zajímavé!

The end



Gunnarsena na nebesích jsem tam prostě dát musela! 😂😂💕

Tak jo, lidi, já nevím, kde mám začít.
Asi tím, že vás všechny naprosto miluju a nevím, co bych bez vás dělala! 😭💕
Opravdu plaču, protože nemůžu uvěřit, že je to ukonce.. 😭😭
Tak za 1. 12,6K přečtení! 😭❤
Za 2. 1,54K hlasování! 😭💕
A za 3. Přes 800 komentářů! 💕
To jak se jako stalo? 😱😱
Vážně vás miluju! 😭😭💕
Tahle fanfikce mi opravdu změnila život, ani nevíte jak! 💕💕💕
❤Love You All❤

Ještě je tu jedna věc 😁
Pokračování???????? 🤔🤔😏💕

Soul mates (M&M)Kde žijí příběhy. Začni objevovat