Martinus
Právě sedíme u stolu v kuchyni společně s tátou a našim manažerem. Bojím se, co bude.
,,Jsou tu dvě možnosti." Začal Jon.
,,Buď úplně všechno zrušíme a prostě přestaneme všude vystupovat.",,Nebo?" Vložil jsem se do toho já. Nechtěl jsem s tím skončit a už vůbec ne, aby ten konec byl jenom kvůli mě.
,,Nebo i tak všechno zrušíme, ale neplánujeme jeden velký koncert v Oslo Spektrum. Bylo by to do dvou měsíců. Byl by to The Last Concert." Vyslovil myšlenku.
,,A to by se všechno stihlo naplánovat?" Zeptal se Marcus.
,,Samozřejmě, mám známé na vysokých místech a vy jste schopní to vyprodat do týdne." Odsouhlasil.
Stačil nám s Marcusem jediný pohled a hned jsme věděli, jak jsme se rozhodli.
,,Jdeme do toho!" Řekli jsme zároveň.
☮☮☮
,,Tak jo, koncert je naplánovanej. Asi je kolem toho zbytečný dělat nějakou velkou taneční show. Ne, tentokrát to necháme jen na vás, pódium bude jen o vás dvou." Uzavřel to Jon.
,,Dobře, to bude fajn. Stejně nevím, kolik v té době budu dávat tanečních kroků." Odsouhlasil jsem.
,,Takže domluveno, ještě vám pošlu email z podrobnostmi, tak se mějte." Rozloučil se a v zápětí opustil náš dům.
,,Pořád nemůžu uvěřit, že je to naposledy.." Povzdechl si Mac.
,,Ty to nemáš naposledy." Upozornil jsem ho.
,,No jo, ale bez tebe to bude jiný." Řekl a opřel se o rám dveří. Celého mě sjížděl pohledem, jakoby se snažil zapamatovat každý můj kousek. ,,Všechno bude jiný." Dodal ještě. Dál už jsem ho nenechal nic říct. Radši jsem ho umlčel polibkem, jinak by měl zase depresivní řeči. Tohle bylo prostě to jediné, co na něj zabíralo. Líbání, možná něco víc, a já.
Heiiiiiii! 😁
Toto je taková kratší kapitola, proto jsem ji taky vydala tak brzo.
😘😘😘
Mimochodem pořád mi píšete ohledně možného konce.
Měli byste přestat, protože moje rozhodnutí nezměníte.
Což samozřejmě neznamená, že to dopadne špatně, protože si myslím, že to nakonec špatně neskončí.
😊😘💕
Lya❤
ČTEŠ
Soul mates (M&M)
FanfictionVlastně jim to doteď přišlo normální. Všechny ty doteky, objetí a sladká slova. Ale potom se to všechno změnilo. Ale jsou to dvojčata a to není dobré... Upozornění - můžou se zde vyskytovat vulgarismy a sexuální scény. (Píšu to jsem jenom proto, p...