Lifestory...

37 3 0
                                    

Wakker worden! Eef! Eef? Eef! Met veel moeite geraak ik uit mijn bed. Ik wil niet maar moet wel naar school. Deze zomervakantie zijn mijn ouders uit elkaar gegaan, dus moet ik naar een andere school. Mama is namelijk op het prachtidee gekomen om te verhuizen.
Alles in ons huis deed haar denken aan papa. Hoe het komt dat ze gescheiden zijn is nogal simpel. Papa had meer interesse in drank dan in mama. Ik moet niet uitleggen dat mensen licht ontvlambaar zijn als ze gedronken hebben. Nadat hij haar geslaan had werd mama boos. Ze sloot hem buiten. Slechtste idee ooit! Hij besloot te gaan slapen bij een collega van hem.
Een vrouw waarop hij verliefd werd. En van het een komt het ander. Mama betrapte hen, gaf hem aan omdat hij een drankverslaving heeft.
De rechter besloot dat ik pas op mijn 16e halftijds bij hem mag. Nu heeft mama me nog twee jaartjes voor zichzelf. We zochten zochten een huisje aan de andere kant van België. West-Vlaanderen dus. Ik koos een school en mocht enkele hobby's kiezen die ik hier kan beoefenen...

Dat moesten jullie eventjes weten voordat het echte verhaal begint. Ik ga iedere week een nieuw deel online zetten. Comment en stem! Comment personages met hun karakter! Ik ga ze gebruiken🔥

Gegijzeld...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu