Deel 4 : pizza en Maddy

30 5 0
                                    

Maandag:
Ik zit te wachten in de aula op de volgende les. Ik heb tussenuur. Xandro komt naast me zitten en begint met me te praten. Na vijf minuten heb ik een hele groep rond me zitten en heeft onze squad een naam: NYB ( not your bussines )

Ik en Xandro groeien dichter bij elkaar en worden verliefd. Na een week heb ik hem nog steeds niet gekust dus ik krijg pizza. Wel een speciale pizza want we gaan blijkbaar een uur in de auto moeten rijden om in dat pizzeriatje te komen?! Erg weird maar ja.

Eenmaal aangekomen;
We gaan aan de gereserveerde tafel zitten die vol met bloemetjes van chocolade ligt. Ik kan het niet laten om er wat in mijn zak te stoppen. Hij heeft een zwoele glimlach op z'n gezicht. We bestellen een pizza, praten en lachen wat. Hij maakt een grapje over meneer Paster en ik ga plat van't lachen. Ik kom echt niet meer bij! Als we besluiten terug te gaan zien we een sukkeltje van in onze klas voorbijlopen. "He wat doe je hier? Rot op en stoor me niet!" Oeps kwam er feller uit dan verwacht maar had wel z'n effect. "Uh sorry.." en hij liep weg.

Zo begon mijn pestgedrag. Ik wou niet meer de sukkel van de school zijn die altijd alleen zat in de aula. Lunchen deed ik op de wc omdat de populaire mensen vonden dat ik daar hoorde:
Maddy, het kreng van de school,
Een serieuze bitch! Ik was haar enige doelwit. Altijd heb ik nagedacht over een gepaste payback maar die heb ik nog niet gevonden.

Enkele maanden later; Maandag: Er komt een meisje op me af die ik al eerder heb ontmoet.

*flashback*
NY; Na weer eens verhuisd te zijn kom ik aan in een internaat. Mijn kamer
deel ik met Maddy, een bloedirritant kind die ik niet kan uitstaan!
Ze lacht naar me. Fake. Heel fake. Ze is gemaakt, onnatuurlijk, geschminkt, zo kan ik nog lang over haar doorzagen wat ik dus niet ga doen aangezien je het toch zult skippen.
*einde flashback*

Payback, Payback, Payback, Payback, Payback, Payback! Dat is het enige waaraan ik denk als ze op me afloopt.
Ze heeft een oversised sweater met een gescheurde broek aan en lelijke gele sneakers.

Ze kijkt me aan met een vragende blik die ik meteen beantwoord. "Voordat je tegen me begint te zeiken wil ik je eerst feliciteren met je bananen onder je voeten." "Oke?" "En ten tweede wat doe je hier?" "Uh niks ik was van plan om weg te gaan..." "GO!" Roept Xandro, hij duwt Maddy weg en geeft me een kus om haar te tonen dat ik van hem ben.

Dankje om verder te lezen!
Als je nog ideeën hebt comment ze!

Gegijzeld...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu