Dat is het moment dat Maddy haar voet uitglijdt van haar pedaal. Ze vloekt, haar enkel bloedt een beetje. Het ideale moment om toe te slaan dacht Lex dus. "He! Wat doen jullie?" Ze is echt bang voor wat er nu met haar gaat gebeuren. "Dat wil je wel weten hé!" "Ja ik moet over 5 minuten naar een feestje gaan dus ik zou het appreciëren dat jullie me doorlaten! Stelletje sukkels!" Lex: "Wel wel wel... Grote mond, vind je niet, Xandro?" En hij trekt Maddy van haar fiets. "Ja, wat deden we nu ook al weer met mensen die een te grote mond opzetten tegen ons, Lex?" "DIT!"
Hij trekt Maddy aan haar rugzak waardoor die openscheurt. De inhoud schoppen ze op het ijs van de rivier. Met angstige ogen bekijkt ze ons één voor één. Van kop tot teen. Xandro gooit de gescheurde rugzak ook op het ijs. Haar gsm geven ze aan mij. Huh wat moet ik hier mee?! Ik ben niet van plan er iets mee te doen dus leg ik hem op het gras. Lex begint met Maddy te schoppen. Xandro doet mee. Ze schreeuwt het uit.
Aly duwt de fiets half het ijs op. Ze haalt een bus graffiti uit haar rugzak en maakt een mooi schilderijtje op de kader van de fiets. Per ongeluk spuit ze de pennenzak naast de fiets ook roze.
Lex en Xandro zijn druk bezig met Maddy in elkaar te slaan wanneer ze plots stoppen en een auto die voorbijrijdt nakijken. Er zit een meneer in die druk tegen zijn gsm aan het praten is. Het is een grappig zicht. Lex denkt dat hij de politie belt dus roept hij tegen ons dat we hem moeten smeren. Smeren? Huh?! Ik ga geen ketting smeren hoor? Ah wacht... ja nu snap ik het! Ik neem mijn fiets en rijd naar huis. Xandro rijdt achter me aan nadat hij Maddy op haar slaap getrapt heeft waardoor ze haar bewustzijn verliest. Aly en Lex rijden de andere kant op. Stiekem denk ik dat Aly op Lex is en omgekeerd. Nu ze zo samen wegrijden bevestigd dit alleen maar mijn gevoel.
Als we onze straat inrijden zet ik mijn fiets in de garage en ren ik naar Xandro zijn huis. De deur is nog open dus ik ren naar binnen en trek de deur dicht. Xandro zit op zijn bed. Onze moeders hebben deze week afgesproken om naar de Ardennen te gaan dus we gaan heel erg vaak bij elkaar langs.
Ik plof naast hem op bed en geef hem een kus. Hij zet me op zijn schoot en we beginnen te zoenen. Plots horen we een deur dicht slaan dus stoppen we abrupt. We kijken elkaar geschrokken aan en schieten in de lach door elkaars geschrokken gezicht te zien. Xandro staat op en gaat kijken in de gang. Ik achtervolg hem. Ik wacht achter de deur, tot hij zijn ronde heeft gedaan, om hem dan te laten schrikken. Ik hoor voetstappen dichterbij komen. Als hij dicht genoeg is spring ik in de deuropening en roep: "BOE!"
Ik schrik me dood man! Voor mijn neus staat een man van ongeveer dezelfde leeftijd als mijn mama. Hij kijkt me geschrokken aan en wil zijn handen voor mijn mond houden zodat Xandro hem niet zou horen. Pech!
Ik heb een rode band taekwondo wat jullie waarschijnlijk nog niet wisten maar nu dus wel! Ik trap hem in zijn jingle-bells waardoor hij op de grond ligt. Ik roep zo luid als ik kan naar Xandro. Geen reactie.Ik bind de armen van de man vast met mijn broekriem en trap hem nog es in zijn maag zodat hij machteloos is. Dan ren ik door het huis om Xandro te zoeken. Eh... ik weet even niet wat er gebeurd. Xandro zit in de tuin met Lex en Aly te praten. Ik ratel aan een stuk door wat er gebeurde en toon waar de man ligt. We schoppen hem letterlijk buiten. Ik ontknoop mijn riem zodat ik hem weer kan aandoen. Mijn jeans is namelijk te groot en zakt de hele tijd af.
We installeren ons in het tuinhuisje, de tuin is te koud want het is namelijk 19 december 2018?! En we bespreken wat we nog gaan doen met Maddy de komende drie dagen dat het nog school is.
Super hard bedankt dat je blijft lezen! Als je het leuk van dan moet je zeker stemmen!!! Reageer even met een nieuwe personage! Vinden jullie dat ik foto's moet plaatsen met de personages? Tot morgen! Xxx
759 woorden
JE LEEST
Gegijzeld...
WerewolfDit gaat over een meisje die haar moeder moet bevrijden van gijzelaars... #1 gegijzeld #2 obstakels #4 new #2 hoi