Deel 17: messen en zo van die akelige dingen

12 3 0
                                    

Ik word opgesloten met Xandro in een kamer. Er staan twee oude houten stoelen in, en een houten tafel. Op die tafel liggen nog wat spullen. Twee zakmessen, twee grote bokalen met water in en een halve liter alcohol. En zoals gewoonlijk een uitgeprinte brief.

De boodschap is kort en krachtig. Snijd eraf wat er teveel aanhangt!

Kort en bondig dus! Ik kijk Xandro aan met een grijns. Hij grijns terug. Ik trek de druipnatte jogging uit. Ik heb niet erg veel meer aan. Xandro volgt mijn voorbeeld. Er zitten overal bloedzuigers! "Ladies first!" Lacht Xandro.

Hij neemt er een met zijn vingers. Hij trekt zijn hand terug en slaat de bloedzuiger eraf. Hij heeft in zijn vinger gebeten en ligt nu op de grond.

We nemen mijn broek, wringen hem uit. We doen er een beetje alcohol op en doden daarmee enkele bloedzuigers. De lichaampjes vallen op de grond. Maar de zuigende deeltjes blijven erop.

Dan maar met de grote middelen, vindt Xandro. Hij begint te snijden. Ik schreeuw. Om me stil te krijgen is er maar 1 manier volgens hem. Me kussen. Hij laat het mes vallen en begint me hevig te zoenen. Een bewaker onderbreekt ons; "Nog 10 minuten en jullie gaan weer naar je eigen cel, de potten moeten vol zitten met bloedzuigers. Liefst levend!"

We kijken elkaar teleurgesteld aan.
Hij snijdt aan een snel tempo alles eraf tot er nog 1 bloedzuiger op mijn lichaam zit. Net aan de rand van mijn bikini. Hij grijnst. Hij wil mijn bikini- bovenste uitdoen maar ik protesteer, er staan twee bewakers en een bewakingscamera...
Hij snijdt het er zorgvuldig af. Ik moet me echt inhouden om de boel niet bij elkaar te schreeuwen want dit is zoooooooooooooooooooooooooooooo pijnlijk! Als de laatste bloedzuiger van mijn lichaam in de bokaal zit gaat hij met alcohol over de wondes. En mijn zijn vinger over de lijn van mijn bikini- bovenste. Ik geef hem een kusje.

Nu is het aan mij om zijn lichaam te bevrijden van die gemene bloedzuigers. Ik ontsmet zijn lichaam. En snijd ten slotte de bloedzuigers eraf. Ik hang alweer helemaal vol met bloed van alle wondes. Ik voel me smerig! Mijn voeten liggen ook weeral open. Ik ben een bloedmonster!!!

Ik ontsmet Xandro nog een keer en ben klaar. Hij geeft me een kusje in mijn nek. Hij doet juist hetzelfde als de bloedzuigers, hij zuigt aan mijn nek.
"Nu ben je definitief van mij schattie!"
"Hoezo?"
"Ik heb je zojuist gemarkeerd als mijn vriendinnetje!"
"Ah zo!" En ik zet ook er ook eentje in zijn nek.

Nu hebben we beide miljoenen wondes van bloedzuigers en een mooie paarse zuigplek van elkaar!

Ik ben blij dat we vandaag niks meer hoeven te doen. Ik ben namelijk doodop en heb honger. Xandro wordt hardhandig weggebracht naar zijn eigen cel, ik even later ook.

Ik krijg een speciale rondleiding volgens Jack. Ik vertrouw hem een beetje. Ik krijg een blinddoek om. Een harde stok raakt mijn slaap zodat ik mijn bewustzijn verlies.

Ik hoor mijn moeder's stem. Ik ga rechtzitten zodat ik haar kan zien. Als ik uit het bed wil stappen zitten mijn voeten vastgebonden aan de poten van het bed. Dan maar blijven zitten zeker? Ik zie mijn mama met vijf sneden in haar arm en Madre met zes sneden.

"Hoe komen jullie aan die sneden?" "Zweepslagen zijn doordat we te veel babbelen of als jullie valsspelen." "Oh sorry daarvoor. Hebben jullie al een plan om hier weg te komen?"

"Nee dat is onmogelijk." Zucht mijn moeder. "Ik heb het al eens geprobeerd, maar de bewakers zijn met te veel, ik heb als straf een extra snede gekregen en ook een dag geen eten of drinken.", zegt Madre. "Ik denk dat ik hier niet lang mag blijven, is er al iemand anders bij jullie gekomen?" "Ja Lex en Aly, ze moesten zelf een snede zetten bij ons allebei omdat ze niet binnen de gevraagde tijd aan de aankomst waren." "Oh wat erg! Zo een martelaren!" "Ze zijn wel slim want als jullie een fout begaan moeten jullie ons straffen, dus jullie daden zijn ook strafbaar!"

"Wat? Zo had ik het nog niet bekeken! Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat we altijd op tijd zullen zijn, ik weet niet hoe ik dat ga fixen maar het komt allemaal g...!!!" Plots trekken een paar klauwen me terug in mijn bed en word ik weer knock-out geslagen. Alles wordt weer zwart voor mijn ogen...

744 woorden!
Ik heb in 1 dag 11 lezers bijgekregen! Ik ben mega happy!!! Bij 140 lezers komt een volgend deel, vergeet niet te stemmen als je het leuk vond! Dat sterretje onderaan kleuren maakt mij blij! Xxx

Gegijzeld...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu