Xandro neemt de leiding. Ik volg hem maar kan hem niet bijhouden. Ow wow wacht...
"Xandro?" Roep ik bang.
"WACHT OP MIJ!" Roep ik hopeloos.Shit! Ik ben verdwaald.
Ik bots tegen enkele vleermuizen op, deze beginnen in paniek door elkaar te vliegen, dus ook tegen mij. Ik krijg er eentje in mijn gezicht waardoor ik gil, daardoor zijn ze nog angstiger en vliegen nog harder door elkaar. Ik rol mezelf op in een bolletje zodat ze kunnen wegvliegen.
Het lijkt eeuwen te duren tegen dat de kust veilig is. Ik zoek dan maar verder naar de knop.
TuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuT
Uw tijd is om! Ga naar de dichtstbijzijnde splitsing tot deze tuut weg is.
Ik kruip een beetje verder en zie de knop. Fuck! Ik moet erheen gaan!
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik kruip naar de knop, alhoewel ik niks zie, door de rook van enkele doodlopende gangen die afgesloten worden, ga ik gewoon rechtdoor. Plots word ik omhoog geduwd door iets, een deur die sluit. Shit!!! Ik wurm me door de smalle opening en val op de grond.Wat een kut systeem! Deuren van een halve meter die zomaar even uit de grond komen en me als een sandwich pletten?! Echt wrede wezens hier!
Ik haast me naar de knop en druk erop. Hij ontploft... Alles word zwart...
Kort stukje, komt omdat ik aan het denken ben over een ontsnapping. Stem zeker als je het leuk vind en als je spellingsfouten vind mag je ze melden... xxx
244 woorden
JE LEEST
Gegijzeld...
WerewolfDit gaat over een meisje die haar moeder moet bevrijden van gijzelaars... #1 gegijzeld #2 obstakels #4 new #2 hoi