₁₂change

11.4K 741 700
                                    


Jungkook'a öylece bakarken yanımdan geçen biri sertçe omuz atmıştı. Bedenim bir anda Jungkook'un bedenine yapıştı. Kendimi bir anda Jungkook'a tutunurken buldum. Kafamı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım. Tamam, şu anda tamamen şans eseri yakınız ama nedensizce ondan ayrılmak istemedim. 

Ona koala gibi yapışmış halde olmamın tek sebebi kokusuydu. Tabii, notun içindekileri okuduysa gözlerinin içine bakamazdım. Çünkü benim yüzümden hayalleri mahvolabilirdi. Onun hayali öğretmen olmaktı ve aramızdaki ilişkiyi kim biliyorsa o, Jungkook'un öğretmenliğine son verebilirdi. 

Beni bir anda kendinden uzaklaştıran Jungkook, bileğimi yakaladığı gibi sürüklemeye başladı. İkiletmeden onun peşinden sürüklendim. Bileğimi sinirle sıkıştırmasına göz yumdum. Büyük ihtimalle bileğimi bıraktığında bileğim, kızarmış olacaktı. Ama şu durumda hiç bir şey yapmaya hakkım yoktu.

Beni barın çıkışına sürükleyen Jungkook, sokağın bir köşesine geçip beni duvara doğru itikledi. Bedenim hafifçe duvara yapıştı. Fakat can yakacak derecede değildi.

Göz teması kurmadan öylece yeri izledim. Jungkook, sinirle soluyor, öfkesini gizlemeye çalışıyordu. Öfkelenmekte haklıydı fakat bu kadar öfkelenmesini beklemiyordum.

"Bunu benden saklamayı mı düşünüyordun?" Elindeki küçük mektubu gözüme sokarken yavaşça kafamı kaldırıp ona baktım. Okumuştu.

"Ben-"

"Sen ne? Bir soru sordum." Onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.

Gözlerimi, gözlerinden ayırıp yere kilitledim. "Evet, saklayacaktım. Bunu söylemek istemedim çünkü senin üzüleceğini düşündüm." 

"Beni ilgilendiren bir şeyi neden benden saklıyorsun ki? Ayrıca üzülmedim. Sinirlendim. Bunu kim yapabilir?" 

"Bilmiyorum, inan kim olduğunu bilmiyorum." Gözlerine baktım. "Ama bulacağım. Emin olabilirsin."

Sinirle solurken sessizce küfür savurdu. "Bundan sonra beni ilgilendiren her şeyden haberim olacak. Duydun mu?"

Beni sürekli çocuk gibi azarlaması sinirlerimi bozmaya başlamıştı. "Tamam da neden bana kızıyorsun? Benim hiçbir suçum yok! Bana zorla sahip olan kişi sensin!"

Sisterik bir şekilde gülümsedi. "Ben sana zorla sahip olmadım Miyeon. Beni yatağa çeken sensin." Fısıltıyla karışık bir şekilde kurduğu cümle bütün tüylerimi diken diken yaptı.

"Durabilirdin. Beni durdurabilirdin Jungkook."

"Denedim." Ensesini ovalarken gözlerini benden kaçırıp boş sokağı izledi.

"Nasıl yani?" Aslında tek merak ettiğim şey o gece neler yaşandığıydı. Bana anlatmasını istiyordum artık. Ne kadar ileri gittiğimizi merak ediyordum. Eğer çok fazla ileri gittiysek ilk seferimi Jungkook'la yaşamışım demektir.

"Durmaya çalıştım." Bana biraz daha yaklaşıp aramızdaki mesafeyi en aza indirdi. "Soyundun," Bir an duraksayıp dudaklarını yaladı. "Sonra beni soymaya çalıştın."

Şaşkınlıkla ağzım aralandı. Ben, öyle biri değilim. Bir daha o kadar içmeyeceğimi aklımın köşesine not ederken ağzımı araladım. "Biz, ne kadar ileri gittik? Yani-"

My Dear Teacher | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin