Bolum, instagram paylasimi seklinde baslayacaktir. Fotograflardaki hayvanlari, tek tip hayvan olarak algilayiniz lutfen.
Keyifli okumalar.
⬇
⬇
Yelizyeslmyn:
Hayır, kime çekti bu çocuk, anlamıyorum ki... Anası da eğitime karşı bir insan değil oysaki.
Neyse, torunlarımı bari kurtarayım. Çünkü müthiş ben. 😎😇113 beğeni, 16 yorum
lifeofbutterfly: Kesinlikle çekmemiş annesine evet, kesinlikle. Hı hı😒
yelizyeslmyn: Sen gurbaaan ol anasına. Hadsiz köpek! 😠
justcatscoffeeandbooks: Çok tatlısınız. Awwww '(*^﹏^*)′
burakdurmayan: Hı hı aynen 😏
yelizyeslmyn: Just go away. 😒
♡♡♡♡♡♡♡
Yeliz'den
Okula vardığımda şöyle bir göz attım etrafa.
Yine aynı.
Tak!
Değilmiş.
Üstüme çullanan Burak iti yüzünden okulun girişinin biraz ilerisinde yüzüstü düştüm. Burak'ın da havalanacak hali yok ya, o da benim üstüme...
Bu çocuğu dövmemek için hiçbir sebebim yoktu. Peki, ne diye dövmüyordum?
Salak mıyım ben?
“Kankaların en mükosu nasılsın? Özür dilerim. Allah belamı versin. Lanet olsun!”
Hemen üzerimden kalktı ve beni ters çevirip genel bir göz taraması yaptı. O ara bize dönen kafaları hissediyor, koşarak gelen adımları duyuyordum.
Bizimkiler geli-geldiler.
“Senin cibilliyetini sikeyim, Burak.” diye bağırdı Hasan. “Dizi ve çenesi...” derken Ceyhun beni kucakladı.
Helal olsun koçuma.
Dizlerim titriyordu. Çenemde keskin bir acı varken ellerimdeki daha yayılmış ve hafifti.
Dizlerime bakmaya korkuyordum. Küçükken bir sınıf arkadaşım düşmüştü ve o korkunç yara bbende travmaya sebep olmuştu. Kız kavgasında dövüşmüşlüğüm vardı ama yine de küçücük yaşta onu görmek psikolojimi mahvetmişti. Gelsin biri, dudağımı patlatsın ama mümkünse dizim sağlam olsun.
Merdivenlere geldiğimizde Ceyhun'u durdurdum. “Merdivenleri çıkamazsın. Beni indir. Sadece destek ol.”
Merdivenlere şöyle bir göz attı, omzu kabullenmişlikle düştü. “Özür dilerim.”
“Saçmalama.” dedim burnumu çekerek. Koluma girdi. Elimi tam tırabzana atacaktım ki Burak da diğer koluma girdi. “Avuçların kanıyor.” dedi titreyen sesiyle.
“İyiyim.”
“Nah iyisin!”
Tutabildiğim kadar sert ve sinirli tuttum sesimi. “Benden daha mı iyi bileceksin, güdük!”
Bu tavrım, biraz iyi gelmişti ona. Buruk da olsa gülümsedi.
Revirde müdahale ettikten sonra hemşire eve gitmemi önerdi. Ben de asla hayır demedim akıllı biri olarak.
Annemi aramak için telefonu aldığımda bilinmeyenden gelen mesajı gördüm.
B.N: O Burak'ı bir gün çok fena sikeceğim. Oç
B.N: Şimdi iyi misin?
B.N: N'olur iyi olduğunu söyle!
Yeliz: İyiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Fatma | Texting
Short StoryYeliz: Sen kime bakmıştın? B.N: Sana. Yeliz: Ben kimim, beyin fakiriiiii? B.N: Kalbimin sahibi. Yeliz: Te allam Yeliz: Allah aşkına, siktir git bi' başımdan yaa! Yeliz: Deli, deliyi bilmem nerde bulurmuş. B.N: Onu bilmem de ben, seni sahada bulmuşt...