~בת׳~
״לא יקרה, אני לא אתחיל פה עם אף אחד!״ נמאס לי לפעמים להתווכח על זה, הן יודעות שזה לא יקרה אז ששתייהן יניחו לי לשתות את המשקה הזה שזאת פעם ראשונה שאני טועמת והוא ממש טוב ולהנות מהמוזיקה פעם אחת לשם שינוי, טיפשי מצידי שחשבתי שהן יניחו לי ביום הולדת שלי.
בשתייהן אני מתכוונת לחברות הילדות שלי מלני וקלרה, שלושתנו בשנה האחרונה לפניי התואר הראשון במשפטים, ואנחנו גרות בדירה ביחד.
״אני לא מאמינה לך שכול החתיכים האלה לא עושים לך כלום, בת׳ או שאת לסבית או שהכוס שלך מקולקל.״ מלני אמרה לי ותוך כדי דחפה לפה שלה עוד שט שירגיע את הייאוש שלה ממני.
לסבית אני לא והכוס שלי לא מקולקל, זאת אומרת ניראה לי... לא שכול כך ניסיתי לבדוק איך מפעילים אותו בכול 22 ושעתיים שנים שאני חיה.אז כן אני בתולה.
וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן?
טוב זה מסובך.
זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצרה״ ועוד ביטויים מפגרים כאלה.
אבל אני לא אתן לזה לקרות, דיי נמאס לי, כולם מתייחסים לסקס כאילו זה כלום סתם שתיי אנשים שפורקים את החרמנות שלהם אחד על השני וזהו יכולים אפילו לא לדעת איך קוראים לו, אם אתם הולכים להתראות עוד פעם? נבדקת? ועוד מיליון שאלות שהן לגמריי נורמטיביות לשאול לפני שאת נותנת לבן אדם להיכנס לך לכוס!
לא במשמרת שלי!קראתי על זה פעם שיש אנשים שאפילו לא עושים סקס עד ליום החתונה שלהם וזה לגמריי קנה אותי ומאז החלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בתקווה שאני אצליח, תראו הכרתי המון גברים אף אחד לא אפיל אותי מהכיסא מה שנקרא עם אף אחד לא הייתה לי משיכה מטורפת שהוציאה אותי מהכלים.
נכון, זה גרם לי לוותר על המון חברים כי ידעתי שזה מה שגברים מחפשים ובלי זה אני פשוט אשעמם אותם, אבל לא אכפת לי אני עוד צעירה אמצא את האחד הזה שירצה להכיר אותי קודם ולא את ה״משולש פיצה״ הקטן שלי למטה.
YOU ARE READING
No sex
Romanceאז כן אני בתולה. וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן? טוב זה מסובך. זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב אלייך ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצ...