~בת׳~״למה אני עושה את זה לעצמי כול פעם מחדש?״ מילמלתי תוך כדי בליעת הכדור שהלוואי ויעזור לי להשתיק את הרעש הזה בראש.
״המונית הגיעה ייאלה בנות להיגרר החוצה.״ קלרה גרמה לנו לקום מהספה ולצאת מהבית שעל כול אחת פרצוף מעוך ורצון לחזור למיטה עכשיו.כשהגענו למכללה כול אחת התפזרה לשיעור שלה, נכנסתי לכיתה והתיישבתי ליד קלרה וניסיתי להקשיב ולסכם נשבעת כול מה שיצא לי זה קישקושים. באיזשהו שלב לא הצלחתי לשלוט בעפעפיים שלי וכול פעם שהן הורדו למטה פקחתי את העיניים בחזרה ועוד הפעם ועוד הפעם עד שזה התחיל להיות כבד מידיי לעשות את זה והעין פשוט ננעלה.
״אליזבת׳!״
״כן כן אני ערה!״ מהבהלה התרוממתי במהירות והתיישבתי באותה מהירות שהבנתי מה אני עושה וכנראה שהכוס תה שלי מצאה את עצמה על זאק בגלל המהירות שקמתי.
רגע רגע רגע! זאק? מה הוא פה?!
״אני מצטערת אני ממש מצטערת אני לא שמתי לב מה אני עושה ו...״
״זה בסדר אליזבת׳ לא הייתי צריך להבהיל אותך ככה.״ הוא אמר לי תוך כדי שהוא מנקה את עצמו עם החתיכת נייר היחידה שהייתה לי.
״את יכולה לבוא איתי לבחוץ לעזור לי לנקות? אני גם צריך לדבר איתך על משהו.״ הוא הסתכל עליי עם העיניים האלה שלו שאי אפשר לסרב להן.
״המעט שאני יכולה להציע זה להוריד ממך את העלי נענע האלה.״ הרמתי את הדברים שלי והלכתי אחריו, אחריי שובל של בושם גברי מהפנט ו תה נענע.עברנו דרך הלוקר שלו והוא הביא איתו מכנס חלופי, רק שלא הבנתי למה אני מועילה בכול הסיפור אם הוא מחליף מכנס ועל מה הוא לעזאזל רוצה לדבר איתי?
״אני אחכה פה...״ מילמלתי לעצמי והוא נכנס ישר ואני נשענתי על הקיר מחוץ לשירותים שאני שומעת את התאים נפתחים ונטרקים פעם אחר פעם.
דלת הכניסה נפתחה ולפניי שהצלחתי להגיב יד משכה אותי והכניסה אותי פנימה אל השירותים.
״אל תדאגי אני לא אעשה שטויות אני רק חייב לדבר איתך בארבע עיניים.״ הוא אמר תוך כדי שהוא נועל את הדלת עם מגב על הידית. לא נלחצתי משום מה, משהו בו לא נותן לי להילחץ.
״זאק יש עוד מיליון מקומות לדבר בהם במכללה דווקא פה אתה רוצה?!״ אמרתי לו בפליאה והבטתי מסביב.
״תצאי איתי.״ בין רגע מצאתי את עצמי יושבת על הכיור שזאק מולי.
אני ממש נוראית אם רציתי שהשפתיים שלו יתקרבו עוד טיפה ממש טיפה...
מה הוא אמר?
״וואוו זאק, אני לא יודעת איזה רושם קיבלת ממני אתמול אבל אני לא נואשת וגם ממש לא מתכוונת להיות משחק שלך כדי להוכיח לחברים שלך שאתה כן יכול להתאהב.״ ירדתי מהשיש והתקדמתי לכיוון הדלת, כנראה עשיתי ממש פאדיחות אתמול, כול הכבוד בת׳ מטומטמת. חברים שלו אתמול צחקו על זה שלא הולך לו עם הבנות בצורה רצינית יותר וכבר הבנתי שהוא פרפר לא קטן ואולי זה היה משחק והם עבדו עלינו כדי שנראה אותו באור אחר?
הוא סובב אותי אחור והיד שלו החזיקה בשלי.
״חכי חכי רגע, זה ממש לא ככה, אמרתי לך כבר אתמול את ממש מוצאת חן בעיניי בת׳, אני לא מאמין שהכרתי אותך סתם ומאתמול את לא יוצאת לי מהראש...״״זאק אני לא...״ איך מנסים להסביר את זה? גם אם אני אגיד כן מה הוא חושב שיקרה? אני יודעת שהוא לא רגיל לחיות כמוני ובנות רק מחכות בתור בישבילו.
איך מסבירים לו שאני לא מוכנה לשנות את הדעה שלי בגלל שהוא נורא מושך בעיניי ואפילו מאוד?
אני, אתה, סקס? לא!
כאילו שהוא יבין לעזאזל הוא אחד שעושה את זה עם כול מה שזז או יותר נכון כול אחת.״אני יודע, אני לא אנסה לשנות אותך, תתני לזה צ׳אנס? דייט אחד?״ למה הוא עושה לי חיים קלים למה? איך יכול להיות שאתה מבין? איך יכול להיות שאתה מוכן לוותר על זה בשבילי? אתה אפילו לא מכיר אותי! ולמה לעזאזל אני מדברת לעצמי במקום לשאול אותו את זה.
״בבקשה תגידי כן...״ לקח לי כמה רגעים אבל בסוף הנהנתי, ולא זה לא כי הוא מסתכל עליי עם העיניים האלה שלו ששתיי הידיים שלי תחת השפתיים שלו, באמת נהנתי איתו אתמול, הוא סיקרן אותי משהו בו מושך אותי אני לא יודעת מה יש בו אבל זה שונה ממה שהכרתי עד היום ואני חייבת לגלות.
~זאק~
״לאן לקחת אותה לדייט ראשון?״ הרגל שלי רעדה מלחץ, עצבים, פחד? מה עובר עליי? כולה דייט! יש לך דייט! זה לא סוף העולם! לא קרה כלום אני לא אהרוס את זה! או שכן?
״אתה בטוח שאתה מוכן? בן זונה אתה יותר לחוץ מטמפון.״ ראיתי את החיוך הלא מאמין על הפרצוף של שון ונשבר לי.
״לך להזדיין!״ דרכתי על הסיגרייה ועפתי משם,
בחיים לא הייתי לא בטוח כמו שאני עכשיו, ממתי אני מסוגל לאהוב בכלל, ולמה זה כול כך קשה?!
״זאק!״ הסתובבתי לאחור ואחת החברות של בת׳ מאתמול התקדמה אליי.
״היי מה קורה?״ זאת הייתה מלני, אם אני לא טועה היה לנו משהו מזמן.
״לא יודעת, תגיד לי אתה? החלטת לשחק עם בת׳ כי החברים החמורים שלך אמרו לך? ממש משעמם לך?״ זה התחיל לעצבן, למה אף אחד לא מאמין שהכוונות שלי פאקינג פעם ראשונה בחיים טובות?
״מלני מה? אני יודע שהיה לנו קטע ו...״ היא עצרה אותי והביטה לצדדים בלחץ.
״אתה לא תגיד לה את זה זאק, היא לא צריכה לדעת את זה.״
״זאת החלטה שלך, אבל אני באמת לא מנסה לפגוע, היא עשתה לי סוויץ בראש אני לא אאכזב אותה.״
פשוט הלכתי משם וכשראיתי את בת׳ גררתי אותה איתי כשהיא לא מבינה כלום אבל הייתי צריך אותה איתי לא יודע למה.
״זאק לאן אתה חוטף אותי יש לי עוד שעה.״
עצרתי את שנינו והסתכלתי לה עמוק בעיניים יש שם משהו, היא הראשונה שאני מצליח להרגיש איתה משהו אחר.״את חושבת שאת יכולה לסמוך עליי?״
״תגרום לי.״
YOU ARE READING
No sex
Romanceאז כן אני בתולה. וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן? טוב זה מסובך. זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב אלייך ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצ...