פרק טיפה קשוח🔞, מי שרוצה יכולה לוותר על החלק המודגש, תהנו אהובות ותגיבו לי מה אתן חושבות על הפרק❤️וכול מי שבדרום הלב שלי איתכן, תהיו חזקות❤️
~בת׳~
הנשיקה התלהטה הרגשתי את האיבר שלו חם וחזק מתחתיי ששלי כבר התחיל להירטב.
מבלי לשים לב התחלתי לנוע מעל האיבר שלו כשהקולות הנאה שלנו ממלאים את החדר מהמגע הקטן הזה הנשיקות העמוקות שלו בצווארי והאנחות הסקסיות שלו באוזני הוציאו אותי משליטה, לא הרגשתי אני לרגע.
הידיים שלו הונחו על ישבני מצמידים את האיברים שלנו יותר עם כול תזוזה עד כדי הרגשה שהוא בתוכי וכאילו אין בדים שמפרידים ביניהם,
השפתיים קרעו אחד את השני וברגע שהרגשתי את אצבעותיו החמות בתוכי משגעות אותי בנקודה הרגישה הפה נפער ושניות אחריי התפוצצה בתוכי פצצה שגרמה לכולי לרעוד.~כמה שעות לפניי~
״יש לו יום הולדת.״ אמרתי לו ולקחתי לו מהגלידה עם הכפית שלי, הרמתי את הראש כדי לראות את התגובה שלו והפרצוף שלו היה לכיוון הים וראיתי את העצבים העצורים שלו עם התזוזה של השריר על הלסת.
״אבל אם אתה לא רוצה אני לא אלך.״ סובבתי את הפרצוף שלו אליי ואמרתי לו. אני יודעת שהוא שונא את מייקל, אבל באמת שאין לו מה לדאוג חוץ מחבר של אחים שלי הוא כלום בישבילי.
״תבטיחי לי שתשמרי על עצמך? אמרתי לך כבר אני לא סומך עליו, עלייך כן.״ השענתי את הראש שלי על היד שלו שליטפה לי את הלחי.
״אז אני לא אלך, או שתבוא איתי.״ ידעתי שהוא בחיים לא יבוא אבל לפחות ניסיתי, החיוך הזה שלו הסגיר אותו מיד.
״בייב אני לא רוצה להיות זה שמגביל אותך, תלכי תהני תיפגשי עם אחים שלך, הם יישמרו לי עלייך.״ הוא אמר לי ונישק אותי במצח לא יכלתי שלא לצחוק, ממש כיף שאחים שלי הם שותפים שלו, אבל אין ספק שאני שמחה שהוא הסתדר איתם היה לי את הפחד הזה שהם לא יקבלו אותו.
״הם לא אוהבים אותי בכלל.״ השענתי את הראש שלי על הכתף שלו ולקחתי כפית מהגלידה שלי.
״איך אפשר שלא לאהוב הא?״ הוא משך לי באף ונתתי לו מכה בחזה אני שונאת שהוא עושה את זה והוא יודע.
........״האם יכול להיות שאני לקחתי את כול היופי במשפחה הזאת?״ הגעתי למועדון ושלושת האחים היפים מאוד שלי עמדו עם הגב אליי והסתובבו שלושתם ששמעו אותי.
״לא היינו צריכים לשקר לה שהיא יפה שהיא הייתה קטנה.״ רוב היה הראשון שהתקדם אליי אחריי שהוא סימן לבנים משהו שלא הבנתי עד ששלושתם הרימו אותי וסובבו אותי כמו סביבון, שלושה הזויים.
״תורידו אותי חבורה של קופים!״ צעקתי להם ובכלל לא הקשיבו לי.
״תורידו אותה.״ מייקל הגיע והציל את המצב והם הורידו אותי שתקפה אותי סחרחורת בגללם.
״מזל טוב!״ חיבקתי אותו ודיי נשענתי עליו עד שהסחרחורת תעבור לי והבאתי לו את המתנה שקניתי לו.
״לא היית צריכה להביא העיקר שבאת. יפה כמו תמיד.״ היה משהו מוזר במבט שלו, הרגשתי לא בנוח בכלל, הוא עוד הפעם בחן אותי בצורה מוזרה, אולי זאק צודק ומייקל עדיין בעיניין שלי? אין מצב! עברו יותר מידיי שנים.
״טוב איפה השתייה פה?״ אמרתי מוציאה אותנו מהרגע המביך הזה ומתקדמת אל כול החברים.״מתגעגעת...״ צילמתי את עצמי עם פרצוף עצוב חמוד ושלחתי לזאק. רציתי לתת לעצמי סטירה על זה שהפכתי להיות הבת זוג הזאת שלא יכולה שנייה בלעדייו.
״לך תרקוד אל תשב איתי פה.״ לקחתי את המשקה שמייקל הגיש לי וכיביתי את המסך של הפאלפון.
למרות שלא באמת התכוונתי לשתות היום לא יכלתי לסרב לילד היום הולדת. כול הלילה דיי ישבתי, קמתי לרקוד פעם אחת איתו ועם הבנים אבל לא יותר מזה.
״לא תבואי?״ הוא הניח את היד שלו על הרגל החשופה שלי ושאל ולרגע כול המילים של זאק עליו חילחלו בתוכי.
״אני בסדר, אני כבר מצטרפת אליכם.״ חייכתי לו חיוך לגמריי מזיוף, והרגל שלי פשוט קפאה רציתי להעיף את היד שלו אבל לא רציתי להיראות כמו אחת שעושה מזה ביג דיל.
״תסיימי לשתות ותבואי, אני מחכה לך.״ הוא אמר לי והלך,
מרוב בילבול ועצבים שתיתי את המשקה בשלוק והלכתי לשירותים להתרענן, הרגשתי טיפה מוזר לא יודעת להסביר איך בדרך חזור הגוף שלי התחיל לרקוד לבד ואין לי מושג איך הגעתי ללרקוד לידו.
״באת!״ שמעתי אותו צועק באוזן שלי אבל העיניים שלי לגמריי היו עצומות והגוף נסחף עם המוזיקה.
״אי אפשר להתנגד למוזיקה הזאת!״
״אני אביא לך עוד שתייה.״
.......״הלו..״ הצילצול של הפאלפון העיר אותי בבהלה וחורר לי את המוח הוא היה כול כך רועש, עניתי שהראש מסרב להתרומם מהכרית מרב כובד.
״בוקר טוב בייב, איך את?״ אפילו הקול של זאק היה לי רועש מידיי, הכול כאב לי.
״אני בסדר, אני בסדר...״ מילמלתי לו עם הקול הכי סביר שיכל לצאת לי באותו רגע.
״אני אתן לך להתעורר, אני אדבר איתך מאוחר יותר.״ הנחתי את הפאלפון בצד מבלי להגיד ביי ומבלי לנתק אפילו. כול הגוף שלי כאב ואפילו ההתרוממות הקטנה הזאת שעשיתי עכשיו כאבה לי כול כך.
התפקסתי לרגע והסתכלתי מסביבי רואה שאני בחדר שלי השמלה שלי הייתה על הרצפה ביחד עם העקבים הבטתי מתחת לשמיכה והייתי עם הלבשה תחתונה שום דבר לא הרגיש לי מוזר עד שראיתי את אותה חולצה על הרצפה.
YOU ARE READING
No sex
Romanceאז כן אני בתולה. וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן? טוב זה מסובך. זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב אלייך ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצ...