~בת׳~
אחריי כמה שטים ואולי גם כוסות, אני לא ממש זוכרת אבל ׳אדון פרצוף מושלם׳ לא רק שלא התרחק ממני לא הפסקנו לדבר ולצחוק בחיי שזה היה הערב הכי מהנה שהיה לי כבר הרבה זמן, ועכשיו הוא ממש מולי וכן אנחנו רוקדים ביחד, נורא צמוד.
אני אוהבת לרקוד ובמיוחד שאני שיכורה, לא לשים פס על אף אחד, ממש להתחבר למוזיקה כאילו אין אף אחד מסביב אבל לעזאזל הוא לקח את כול הפוקוס אפילו מהמוזיקה שאני הכי אוהבת.
והוא יודע לרקוד, אני אוהבת גברים שאוהבים לרקוד, מי אתה ומה אתה עושה לי?
באמצע הריקוד פשוט הסתובבתי והלכתי יצאתי מהרחבה שאני באמת מנסה ללכת ישר אבל הרצפה פה כול כך לא ישרה, אופ זה קשה.
״היי חכי רגע, לאן את בורחת?״ הוא תפס לי את היד וסובב אותי אליו לרגע הרגשתי בקרוסלה.
״ר..חוק ממך!״ נראה לי שצעקתי את זה ברור מספיק והאצבע שלי נורא כאבה מללחוץ לו על החזה,
הוא כול כך שרירי... אליזבת׳ פוקוס!
״ממני? למה עשיתי משהו לא בסדר?״ אתה לא תצחק ותחייך לי מעצבן.
״אולי לא עשית אבל אני ממש אבל ממש לא אהסס לעשות וא..סור פשוט אסור, אני חייבת אוויר למה אין פה אוויר?״ הוא לקח בקבוק מים מהבר ולקח אותי איתו אל מחוץ למועדון.
״קחי תשתי.״ בלי לחשוב יותר מידיי לקחתי את הבקבוק והתיישבתי על המדרכה וגמרתי את כול תכולת הבקבוק, הייתי צריכה את זה, הגזמתי קצת היום, טוב לא קצת, הרבה.
הראש שלי היה נורא כבד פשוט נשכבתי אחורה לא עניין אותי איפה אני, זאק נשכב והשעין את הראש שלו על כף היד והביט בי.
כול עוד הריח הזה שלו עדיין לידי והקול הזה... אלוהים תתאפסי!
״אני יודע שאת חושבת שאני מחפש רק... אבל זה ממש לא ככה, לא הפעם.
היה לי ממש כיף איתך את ממש מצאת חן בעיניי אליזבת׳.״ הוא קרא לי אליזבת׳ ואני ביקשתי שיקרא לי בת׳,
והוא אמר שמצאתי חן בעינייו אני? מצאתי חן בעינייו?
אני?
אולי הוא לא כזה נורא כמו שחשבתי שהוא.
״אני לא מכירה אותך ואתה לא אותי...״ הוא יכול להיות שקרן מניפולטיבי, או או לא יודעת כול דבר רע אחר שלא עולה לי לראש כרגע כי הפרצוף שלו כול כך קרוב ו... וואוו רק לי חם?״לא יודע לגבייך אבל אני יודע שאת נורא יפה וכשאת נבוכה את טיפה מגמגמת ולא מצליחה להפסיק לדבר שטויות מה שעושה אותך מצחיקה ושאת לא ממש אוהבת שאני קורא לך אליזבת׳.״
את כול זה הוא קרא ממני בכמה שעות האלה במועדון הרועש הזה? איך? למה?
בחיים זה לא קרה לי, בחיים לא הרגשתי כמו שאני מרגישה עכשיו, זה לא הרגיש לי משחק לרגע ואני יודעת לזהות, אבל באמת הרגשתי חיבור איתו כאילו אני מכירה אותו לא מלפני כמה שעות. אולי בגלל זה נתתי לפנים שלו להתקרב לפניי?
זאת הפעם האחרונה שאני שותה.
נתתי לשפתיים שלו לעשות לי מערבולת בבטן, התרוממנו לישיבה שהנשיקה הזאת שורפת אותי מבפנים, לא יודעת להסביר, כבר לא הבנתי מה הולך לי בגוף מרוב תשוקה.
השפתיים שלו התחברו והתנתקו משלי בצורה מושלמת, זה עדין, זה היה בלתי נשלט.
אף גבר לא גרם לי להרגיש ככה. רק לפניי כמה שעות כיביתי את הנרות וביקשתי משאלה, איך יכול להיות שהיא התקבלה כול כך מהר?!
YOU ARE READING
No sex
Romanceאז כן אני בתולה. וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן? טוב זה מסובך. זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב אלייך ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצ...