~זאק~
העשן של הסיגרייה לא הצליח להרגיע אותי, אני בחיים לא הרגשתי ככה, הפה שלא מצליח להכיל את כול מה שהמוח שלי מנסה לומר המילים פשוט לא יוצאות והחתיכת דביל הזה שיושב שם לידה למה כול מה שאני רוצה זה לשבור לו את הפנים ולהעיף אותו משם, מה נסגר איתי?
״היי סקסי..״ וזה משהו שלא רציתי לראות בכלל,
הרחקתי אותה ממני כשהיא ניסתה לנשק אותי, לא רציתי את זה.
״זאק אתה רציני?״ מישל ואני לא היינו יותר מחברים עם "הטבות" ומאז שבת׳ נכנסה לי לחיים... מוזר לי להגיד את זה אבל אין שם מקום לאף אחת אחרת לעזאזל.
״הכי רציני.״ התרחקתי ממנה וראיתי את בת׳ עומדת שם ליד הרכב שלה.
״צריך טרמפ?״ לא היה אכפת לי שהגעתי לפה עם הרכב שלי ונכנסתי אחרייה לרכב. ולפי החיוך הבנתי שהיא ראתה מה שהלך שם עם מישל.
״אחלה רכב.״ באמת? זה מה שיש לך להגיד?
לפחות היא מחייכת חתיכת דביל.
״זה החדש של jeep אבא בחר.״ סובבתי את הראש אלייה ואפילו את הדרך שבה היא נוהגת אהבתי, שיד אחת שלה על ההגה והשנייה נשענת על החלון ומברישה את השיער שלה, לא אני נדפקתי קשות.
״הוא בחר גם את הסוכריות ריבת חלב הכי טעימות ואהובות עליי, תפתח פה.״ היא הצביעה לי על התא כפפות והוצאתי משם את הקופסא של הסוכריות שהייתי זולל שהייתי ילד אבל נשארה בה רק אחת.
״נשארה אחת.״ היא נעצרה באור אדום והסתובבה אליי.
״ובגלל שזה הרכב שלי אני מקבלת אותה.״ היא באה להוציא אותה מהקופסא והוצאתי אותה לפנייה והרמתי את היד למעלה.
״אני אורח שלך פה אני אמור לקבל אותה.״
״זאק זה לא פייר אבל ממש בא לי אותה!״ היא ניסתה לקחת לי אותה וזה יצר מצב שהפרצוף שלה קרוב מידי לשלי, קפאנו לכמה שניות הרגשתי כמו ילד קטן שמונח מולו ממתק ואסור לו לגעת בלי אישור וזה שרף אותי מבפנים.
״ת..ביא את הסוכריה...״ הכמה סנטימטרים האלה טימטמו אותי. לקחתי את הסוכרייה והכנסתי חצי ממנה לפה.
״קחי..״ חצי מהסוכרייה הייתה תפוסה עם השיניים שלי ובחלומות הכי ורודים שלי לא חשבתי שהיא תצמיד את השפתיים שלה לשלי ותמשוך אותה משם, קפאתי במקום לכמה שניות עם חיוך מטומטם על הפנים שהיא כבר המשיכה לנסוע.~בת׳~
״הגעת ליעד.״ אמרתי לו ועצרתי מחוץ לבית שלו.
הוא פתח את הדלת ועל הפרצוף שלו היה נראה שהוא רוצה להגיד משהו אבל הוא לא מצליח, הוא פשוט יצא מהדלת בלי להגיד כלום. יישרתי מבט ובהיתי באוויר מה זה היה עכשיו?
״זאק מה אתה עושה?!״ הוא פשוט פתח את הדלת שלי לקח את המפתחות של הרכב והתקדם לכיוון הבית שלו.
יצאתי מהרכב בעקבותייו שהוא מרים את השלט למעלה ונעל את הרכב.
מה נסגר איתו? הוא נכנס אליו הביתה והשאיר את הדלת פתוחה, נכנסתי אחריו באי נוחות מה הוא עושה?!
״זאק! תחזיר את המפתחות!״ הוא נכנס למטבח והוציא שתיי בקבוקיי מים קטנים פתח אחד מהם והתיישב על אחד הכיסאות באי.
״לא ידעתי איך לגרום לך להישאר.״ ואני לא ידעתי מה לענות, זאת הייתה טעות מה שהיה ברכב רק גרמתי לו לתקוות שוא.
הוא פשוט קם ויצא לחצר שלהם ובודאי שאני אחריו, מה נסגר איתו היום.
הוא התחיל להתפשט וקפץ לבריכה רק עם תחתונים.
״זאק צא נו, בוא נדבר..״ אמרתי לו והוא שחה לכיווני.
״זהו שאני לא מצליח לדבר לידך.״ הוא אמר לי ונשען עם שתיי ידיו על הקצה של הבריכה.
הורדתי את הנעליים שלי והתיישבתי לידו שהרגליים שלי בתוך המים.
״בכול פעם שאני מנסה להסביר לך מה את עושה לי אני משתתק.״ הבטתי לו עמוק בעיניים והבנתי אותו אני מרגישה בדיוק כמוהו מסתירה את זה שאני נמשכת לבן אדם שהוא ואני מתגעגעת לסתם להיות בסביבה שלו. וגם שרציתי להגיד את זה עכשיו לא ידעתי אם זה הדבר הנכון ופשוט הורדתי את העיניים ממנו.
״את חושבת שהתקדמנו מהר מידיי?״ חייכתי שהוא שאל אותי את זה לא יכולתי לשכוח את הפגישה עם אבא שלו פה רק בדייט השלישי שלנו.
״אבא, דייט שלישי, קצת...״ סימנתי לו את זה עם היד ועל הפרצוף שלו כבר ראו שהוא הבין על מה אני מדברת.
״נעים מאוד זאק דימפרי, לא מבין שיט בזוגיות אבל לא מוכן לוותר עלייך.״ הושיט לי את היד שלו ואני עליתי עליו ישר עם כול המילים היפות והממיסות האלה שלו.
״אני יודעת מה אתה מנסה לעשות, אני אגיש לך את היד ואתה תמשוך אותי איתך לתוך הבריכה עם הבגדים, תן לי לחסוך לך.״ קמתי והורדתי מעליי את הגקט גינס ואת השמלה ונשארתי בהלבשה תחתונה לא מתביישת מזאק לרגע משהו שקורה לי רק איתו וקופצת למים,
עוצרת את הנשימה שוקעת למטה עם העיניים פקוחות ועולה למעלה שהדבר הראשון שאני רואה זה את זאק מולי.
״אליזבת׳ רוס גם לא מבינה שיט בזוגיות אבל...
אתה לא יוצא לי מהראש זאק דימפרי.״
YOU ARE READING
No sex
Romanceאז כן אני בתולה. וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן? טוב זה מסובך. זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב אלייך ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצ...