למעלה בתמונה זה מייקל🤤
פרק שכולו זאק! 😍~זאק~
״ששש בת׳...״ נכנסו לבית בשקט ובת׳ החליטה שזה הרגע לצחוק בקול רם.
היא התכופפה להוריד את העקבים ובמקום זה הרמתי אותה עליי כמו כלה.
אד עוזר לכריס והם כבר זוחלים למעלה לחדר שאנחנו אחרייהם.
יצאנו לבר עם החברים שלהם, היה ממש כיף,
שתינו יותר מידיי, כולם חוץ מאד כמובן שהוא על תרופות.
״תסתדר איתה?״ אד שאל אותי לפני שנכנס עם כריס לחדר והנהנתי לו.
פתחתי את הדלת של החדר שלה והנחתי אותה על המיטה, הורדתי לה את העקבים ושמתי עלייה שמיכה.
״לא אני רוצה להתקלח!״ היא קמה במהירות והתקדמה למקלחת שהיא טיפה מתנדנדת הסתכלתי לתקרה ולא יכולתי לעצור את החיוך שהיא משאירה לי על הפרצוף כול היום.
״זאק אני לא מצליחה!״ התקדמתי למקלחת במהירות ששמעתי אותה וראיתי שהיא רבה עם הרוכסן של השמלה שלה.
התפללתי לאלוהים שייתן לי את הכוח להתמודד עם זה. התקרבתי אלייה והסתתי את השיער שלה קדימה, פתחתי את הרוכסן והורדתי ממנה את השמלה בעדינות וכול האירועים של הערב הראשון שלנו רצו לי בראש, עצרתי את המחשבות שלי והנחתי לה נשיקה על הכתף.
״גם החזייה...״ היא אמרה לי שנייה לפני שהסתובבתי, לגמריי הרגשתי שמישהו שם למעלה מנסה אותי, אבל ידעתי ששום דבר לא יגרום לי לפגוע בה רק כי היא שיכורה ולא יודעת מה היא עושה.
פתחתי לה את החזייה והורדתי לה את הכתפיות עד שהחזייה ירדה ממנה לגמריי כול זה שהיא עם הגב אליי אבל בשום מצב לא הייתי מוכן לסיבוב הזה שלה.
״מה הייתי עושה בלעדייך...״ היא אמרה לי והניחה נשיקה על שפתיי ונשכה לי את השפה התחתונה, הרגשתי שאני שנייה מלאבד את זה.
העיניים שלי נעצמו בשנייה שהסתובבה והתקדמה למקלחת ואני הסתובבתי לכיוון הדלת.
״אם תצטרכי אותי אני מחוץ לדלת.״ יצאתי משם מהר לפני שאני אעשה טעות ונמרחתי על הקיר עם הגב עד שהתיישבתי ליד הדלת, היא עוד תהרוג אותי האישה הזאת.
לא יכולתי לעזוב אותה פחדתי שהיא תיפול או משהו השארתי את האוזן שלי קרוב לדלת עד שהברז של המים הפסיק והיא סיימה להתקלח.
קמתי מהרצפה ונשענתי על הקיר כשהיא יצאה.
״כנס גם אתה אני אביא לך בגדים מהבנים.״ היא אמרה לי תוך כדי פיהוק ותוך כדי ניגבה את השיער. חייכתי ונשקתי לראשה, כנראה שהמקלחת עזרה קצת לעייף את הכדור אנרגיה הזה.
נכנסתי אחרייה למקלחת מלאת האדים שהיא השאירה. באמצע היא נכנסה והשאירה לי בגדים ומגבת על הכיור, שסיימתי להתקלח ולהתלבש ראיתי אותה על המיטה כבר ישנה ושוב החיוך הופיע.
נכנסתי למיטה מתחת לשמיכה כשהראש נשען על היד שלי ואני לא מפסיק להסתכל עלייה, לא ידעתי אם זה הגיוני בכלל להרגיש ככה כלפיי בן אדם אחר, היא שברה לי כול מחסום שהיה לי בלב, אם אפשר לקרוא למה שהיה לי לב.העיניים שלה נפקחו לאט.
״יש לי סוד...״ היא מילמלה לי בעייפות, הנחתי את הראש שלי על הכרית קרוב לראש שלה שהמצחים שלנו כמעט נוגעים אחד בשני, הרגל שלה בין שתיי רגליי והאצבע שלה מציירת על פניי.
״אני אמרתי ראשונה, אתמול בלילה...״ חייכתי, נשקתי לה והצמדתי אותה אליי תוך כדי, כשהתנתקנו היא הניחה נשיקה על צווארי ואת ראשה על החזה שלי וחיבקה אותי.
...........
YOU ARE READING
No sex
Romanceאז כן אני בתולה. וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן? טוב זה מסובך. זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב אלייך ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצ...