After a week

3.9K 96 11
                                    

~בת׳~

״יש פה שתיי סוגיות בשאלה הזאת...״ התחלתי להסביר למלני והיא הייתה עסוקה עם הפאלפון שלה במקום.
״מה את חושבת על שון? הוא ממש נראה טוב בתמונה הזאת.״ היא סובבה את הפאלפון אליי והראתה לי את התמונה שהוא העלה לאינסטגרם.
גם עיוור היה שם לב ממזמן שהיא בעיניין שלו.
״לא יודעת מלני אני לא מכירה אותו, בואי נתרכז.״
״איך לא מכירה הוא החבר הכי טוב של זאק שלך בטוח יצא לכם לדבר מתישהו.״ ׳זאק שלך׳ ממש, יותר זאק של כולן. היא לא יודעת שאנחנו לא ביחד כבר שבוע, זאק אף פעם לא הוריד את התמונה וגם התעקש שאני אשמור את הדובי, ואת כול ההודעות ההזויות שאני מקבלת מהמישל הזאת שלו.
״טוב מלני שיגעת אותי, אני הולכת להביא לי משהו.״ לקחתי את הארנק שלי וניגשתי למוכר בקפיטרייה וביקשתי נס קפה למה המוח שלי התעייף מהחומר ומהשאלות של מלני.
״תודה.״ הודתי לו והסתובבתי בחזרה לשולחן ופשוט לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.
״בואי בת׳ הבאתי לך עוד תלמידים שזקוקים למוח שלך.״ היא צעקה לעברי ששון אדם וזאק התיישבו לידנו בשולחן.
הרגליים שלי נדבקו לרצפה לא ידעתי מה לעשות.
״בואי כבר!״ נשמתי עמוק והתקדמתי לשולחן.
״יודעים מה? למי יש כוח ללמוד בכלל, אני אומרת בואו בטן גב בדשא, יש שמש מדהימה!״ הצעתי להם, ידעתי שאני חייבת להתחמק מללמד את ארבעתם ובמיוחד שזאק יושב לו שם מולי עם הפרצוף הזה שלו, לא לבהות לא לבהות בת׳!
״אני בעד, אתם באים?״ אדם הראשון שהוביל וכולם הצטרפו אחריו אמרתי להם שאני מקפלת את המחשב והדפים ומצטרפת אלייהם וכולם התקדמו.
״צריכה עזרה?״ הוא האחרון שנשאר, גם אם לא הסתכלתי הריח שלו שרף לי את האף.
״לא אני מסתדרת אתה יכול להמשיך איתם אני כבר באה.״ כבר שכחתי כמה כיף זה לשקוע בעיניים שלו, אבל היה בהם משהו עצוב וזה כאב לי בלב.
״איזה מזל שאת פה, אני יכול להציק לך שנייה על החומר? מחר המבחן הגדול הזה וזה הורג אותי!״ התפקסתי שרון הגיע לשולחן והתיישב בכיסא לידי.
זאק פשוט הוריד את המבט ממני בסוג של אכזבה וקם והלך, לפניי שהוא יצא כבר ראיתי אותו מוציא סיגרייה ומכניס לפה.
״רון אני ממש מצטערת אני חייבת לעוף אבל שלח לי את השאלה אני אנסה להסביר לך בהודעות או שתתקשר.״ הכנסתי את הדברים שלי לתיק תוך כדי שאני אומרת לו ויצאתי מהקפיטרייה מהר רואה את הבנים ומלני שוכבים על הדשא אבל זאק לא שם וגם לא בשום מקום אחר. לא יודעת למה חיפשתי אותו בכלל, הוא לא בשבילך כדי שתשחררי אותו.
יצאתי מהשער לכיוון הרכב וחיפשתי את המפתחות שלי בתיק בתיסכול המוח שלי לא עמד בזה, כשכבר הגעתי לרכב מצאתי את המפתחות.
שנייה לפני שנכנסתי ראית את מישל הזאת ואת... זאק.

No sexWhere stories live. Discover now