"what..?"

3.9K 103 94
                                    



~מלני~

״רגע!״ קמתי מהספה והנחתי את הכוס יין שלי על השולחן תוך כדי שאני שמה את נעלי הבית.
״היי זאק...״ הוא נכנס לבית עם בקבוק יין וקופסא מלאה בדונאטס שקלרה ובת׳ ביקשו מהם להביא והבנים אחריו וכול מה שרציתי זה להשתיק את המחשבות בראש שלי על כמה הוא נראה טוב עכשיו וכמה הריח של הבושם שלו משתלט לי המוח ודי די די מספיק עם זה. שנאתי את זה שהרגשות המטומטמים האלו צפים בי פתאום אבל הרגשתי שכמה שניסיתי להדחיק אותם משהו בו לא נותן לי לעשות את זה.
״מה קורה, מתרגשת שסיימנו עם זה?״ שון שאל אותי ובין רגע התפקסתי וסגרתי את הדלת. היום היה המבחן האחרון והמסכם שלנו.
״תודה לאל שזה נגמר.״ מלמלתי לו עם חיוך מאולץ.
״אני מריחה דונאטס?!״ קלרה יצאה מהחדר תוך כדי שהיא שמה ז׳קט.
״יש! אין עלייך זאק!״ היא אמרה לו תוך כדי שהיא מביאה לו חיבוק צדדי, והם עושים ״לחיים״ עם הדונאטס. קלרה מילמלה לי אם אני בסדר והינהנתי תוך כדי ששון גורר אותי ביחד איתו לחצר.


~זאק~

״בייב? אני פותח...״ אמרתי ותקתקתי תוך כדי שאני פותח את הדלת ורואה אותה רוקדת עם המוזיקה שכוס יין בידה.
״היי בייבי!״ היא רצה אליי עם חיוך על הפנים והרמתי אותה עליי כשרגלייה כרוכות סביב מותניי.
״אממ אתה טעים לי...״ היא נישקה אותי נשיקות קטנות ומחרפנות כאילו טועמת אותי עם כול נשיקה ומחרפנת אותי כשהיא מתנתקת שאני רק מנסה להאריך את הנשיקה, המוח שלי עף בשניה הנשיכות הקטנות האלה שהיא מוסיפה והמשחק בשיער שלי לגמרי קנו אותי ועם כול האיפוק שלי הרגשתי שאני שניה מ״ליפול״ ידעתי שאם אני לא עוצר את זה כאן זה ייגמר במיטה כששנינו רוצים את זה, מאוד.
הורדתי אותה למטה לאט מצמיד את מצחי לשלה ועובר לאוזנה.
״אין לי בעיה שנשאר פה אבל כולם מחכים לנו בחוץ...״ חזרתי להצמיד את מצחנו והיא נישקה אותי ארוכות לפניי שהיא התרחקה עם חיוך ונכנסה לחדר האמבטיה עם השמלה שלקחה מהכיסא.
נפלתי אחורה על המיטה מבולבל עם חיוך דבילי לא מבין מה הלך פה הרגע.
אני לא יודע כמה דקות שכבתי שם ובהיתי בתקרה ככה אבל הרעש של העקבים על הרצפה גרם לי להתרומם ולראות את הדבר המושלם הזה מול העיניים שלי, וזה אפילו לא בגלל הלבוש שלה או האיפור רק לראות אותה מחייכת ומאושרת ככה שוב גורם ללב שלי להתמלא באושר בכמות שלא ידעתי שהגוף שלי יכול להכיל. התיישבתי והבטתי בה מחייכת ורוקדת לצלילי המוזיקה קוראת לי לבוא אליה, משהו בי רצה להמשיך להסתכל עליה ככה לנצח אבל לא יכולתי לסרב לפרצוף המתחנן החמוד שלה.
התקדמתי אליה ועטפתי אותה בחיבוק שהראש שלה תקוע בין שתיי זרועותיי ולחשתי לה את המשפט מהשיר באוזן.
........

״אני הולכת לשירותים!״ בת׳ צעקה לי באוזן כדי שאני אשמע אותה בגלל המוזיקה החזקה פה ברחבה.
״אני בא איתך! את לא הולכת לבד!״ צעקתי לה בחזרה והיא גלגלה עיניים וחייכה תוך כדי שהיא מושכת את קלרה איתה ומשאירה אותי מחוייך באמצע הרחבה. מהצד יכולתי לראות את מלני יוצאת מהרחבה שהיא מתנדנדת מצד לצד ועוד שנייה נופלת מהעקבים, יצאתי מהרחבה לכיוונה
״את צריכה עזרה עם להגיע לשולחן?״ אמרתי לה והלכתי לצידה מוכן לתפוס אותה אם היא תפול.
״לא... אתה יכול ללכת לאליסון אני מסתדרת...״ היא מלמלה לי והמשיכה ללכת.
״אוקיי... אבל השולחן שלנו שם.״ היא נעצרה והבינה שצדקתי והמשיכה לשולחן שלנו שאני מרחיק גברים שמנסים להתחיל איתה.
שהיא התיישבה על הספה הגשתי לה בקבוק מים סגור שהיה על השולחן והתיישבתי לידה כדי לשלוח הודעה לבת׳ שאני בשולחן שלא תחפש אותי סתם ועל הדרך שלחתי לשון הודעה שיגיע לפה מהר למה בתור אחד שמעוניין בבחורה הוא לגמריי לא מאופס.
״את בסדר?״ סגרתי את הפאלפון ושאלתי אותה.
״אתה אוהב אותה?״ היא שאלה אותי כשהופיע על הצג הודעה ממנה. משהו בקול שלה הרגיש לי מוזר לא הבנתי למה היא שואלת.
״מאוד... תשתי את המים מלני.״
״ואותי? אותי אתה אוהב? אי פעם הרגשת אליי משהו או שזה היה סתם?״ היא נגעה לי ביד כשאמרה את זה ובמהירות העפתי את היד שלי ממנה, לא האמנתי שזה מה שהיא אמרה עכשיו, לא ידעתי שזה מה שהיא מרגישה על הכלום שהיה בנינו לפני מיליון שנה.
״מה...״ לא הספקתי לצאת מהשוק שלי ובת׳ וקלרה הגיעו לשולחן.
״מישהי פה שתתה יותר מידי, ייאלה ניקח אותך הביתה. בייב אתה יכול להזמין אובר?״ יצאתי מההלם והנהנתי לה.


~בת׳~

״שמרו לי עליהן.״ אמרתי לבנים בצחוק כשהם עלו עם קלרה ומלני על האובר כשמלני כבר בחלום העשירי ישנה על קלרה.
״שכחתי את האשראי בפנים אני שניה בא.״ זאק אמר לי ונשק לראשי לפני שנכנס בחזרה למועדון הורדתי את המבט שלי לפאלפון ובדקתי מתי האובר שלנו אמור להגיע קפאתי פה מקור בחוץ והזקט של זאק לא ממש עזר לרגליים החשופות שלי בקור הזה. שהאובר הראה שיש עוד דקה הסתובבתי לראות איפה זאק לקח לו מלא זמן וכשבאתי לסובב את המבט שלי בחזרה לכביש ראיתי אותו יוצא כשהוא מנופף לי בכרטיס חייכתי וחיכיתי שיגיע אליי ויחבק אותי בתקווה שהחיבוק שלו יחמם אותי כמו תמיד. סובבתי את המבט לכביש מחפשת את האובר שכבר אמור להיות פה וכמו מתוך סרט רע רכב שחור בלם באמצע הכביש הבטן שלי כאבה כמו תמיד לפני שמשהו רע קורה, החלון הורד לאט מה שגרם לי מאינסטינקט ללכת אחורה לאט.
״יש לכם ד"ש חם.״ כשראיתי את האקדח הלב שלי החסיר פעימה מיד הבנתי מה קורה פה ולא רציתי שזאק יפגע בגללי, מבלי לחשוב פעמיים הסתובבתי לזאק שרץ אליי כשקלט את הסיטואציה וצעקתי לו להתכופף אבל הוא לא הקשיב לי וסובב אותי לצד השני במהירות ברגע שהגיע אלי שהוא עם הגב לאקדח והגן עליי בגופו וכשהירייה הידדה לי באוזן הרעש של הרכב נוסע משם בחריקה התווסף.
״את בסדר?! נפצעת?!״ זאק החזיק את הפנים ההלומות שלי ושאל אותי.
״בייב...״ הסתכלתי על היד שלי שהחזיקה בו והתמלאה בדם ואז בו וקפאתי.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

No sexWhere stories live. Discover now