complicated

4.5K 118 5
                                    


~בת׳~

״נואל?! מה את עושה פה?״ הוא שיחרר את היד שלי ורץ למדרגות לחבק אותה, בחורה בערך בגיל 25 עם שיער שחור ארוך, ועיניים כחולות כמו שלו היא ממש דומה לו.
לא יכולתי להתעלם מזה שהיד שלו... הרגיש לי נכון שהן היו מחוברות ככה.
סגרתי את הדלת אחריי והכנסתי את ידיי לכיסים של הג'ינס מאחורה ובהיתי ברצפה לא ידעתי איך להתנהג ולמה לעזאזל הסכמתי לבוא לפה כול כך מהר.
״לא תכיר לי את הבחורה היפה?״ הרמתי את הראש אלייהם וטבעתי בבושה.
״אני מצטער, בת׳ זאת נואל האחות הגדולה והקרצייה שלי, נואל זאת בת׳ היא...״ עמדתי מולו והרגשתי שהוא מפחד להגיד את זה בלי שאני ארגיש כמוהו.
״מסובך?״ היא שאלה אותנו והחיוכים על שניינו הופיעו, והקלה עדיין לא ידעתי איך להגדיר אותנו, לא חשבתי על זה עד הסוף שהסכמתי להגיע לפה.
״טוב הגעתם בול בזמן הכנתי את הלזנייה המפורסמת שלי, בת׳ יכולה לעזור לי עם הסלט בזמן שתלך לקרוא לאבא.״ היא פשוט קבעה עובדה ולקחה אותי איתה הסתובבתי לאחור לזאק הוא לא הסתכל לכיווני הוא בהה באוויר לכמה שניות, היה משהו מוזר בפנים שלו.

״טוב הכול מוכן כבר רק הייתי חייבת לדעת איך גרמת לו להביא אותך אליו הביתה?״ היא שאלה אותי תוך כדי שהיא מוזגת גם לי כוס יין לבן.
כנראה שהוא באמת אף פעם לא הביא לכאן מישהי.
״האמת שהוא זה שהציע.״ אמרתי לה והמבט ההמום שלה רק אישר לי את זה.
״לא מאמינה לך, לא חשבתי שאני אי פעם אכיר חברה של זאק, אז כמה זמן אתם יוצאים ביחד?״
היא הגישה לי את היין ולגמה משלה.
״יומיים... זה כנראה הפעם הראשונה שלוקחים אותי להורים בדייט השלישי.״ רק שאמרתי לה את זה הבנתי איזה זמן קצר אני מכירה את זאק וזה לא הרגיש לי ככה בכלל.
״תוותרי לו הוא לא כול כך מבין איך זה הולך, הדבר היחיד שהוא יודע זה לדלג ביניהן הן פשוט נשבות ביופי שלו, יואו אני מצטערת...״ היא נעצרה וקלטה שהפרצוף שלי החליף צבע.
״זה בסדר זה לא שלא ידעתי את זה כבר.״ הפעם אני זאת שלקחה לגימה מהיין ואחת גדולה.
״תראי אני מכירה את אחי הקטן כמו את כף היד שלי, את לא סתם הראשונה שהוא הביא לפה אחריי 22 שנים שהוא חי פה, את חשובה לו אני רואה את זה בעיניים שלו. הוא לא יוותר עלייך בקלות.״ לשמוע אותה אומרת את זה הקל לי הרבה על הבילבול, הוא באמת מנסה ואני רק עושה לו חיים קשים עם התסביכים שלי.
״ממש צריכה עזרה עם הסלט, מצטער שהשארתי אותך לבד עם הסוכנת אף בי איי הזאת.״ הוא נעמד לידי שביד שלו סביב מותניי ונשק לי בראש. הרגשת חמימות עטפה אותי בין רגע.
״תרגע חברה שלך נהנתה לדבר איתי, קראת לאבא?״ הוא הנהן לה והיא הלכה לסדר את השולחן.
״אז זה נכון שהיה לך מוצץ עד גיל 7?״ אמרתי לו והתאפקתי לא לצחוק. הוא נעמד מולי בדיוק איפה שנואל עמדה ושתה לה מהכוס.
״זה מה שהשקרנית הזאת אמרה לך? היא מתה!נוא..״ השתקתי אותו בנשיקה לפניי שהוא צרח עלייה.
״צחקתי תירגע.״ התנתקתי ממנו ואמרתי לו כשהפרצוף שלו עדיין היה קרוב לשלי.
״כשתסיימו שם בואו לשולחן.״ עצמתי עיניים והתרחקתי מזאק מובכת לגמריי.
״נטפל בך אחר כך.״ הוא לחש לי באוזן והתקדם אל השולחן.
״אבא לעזור לך?״ התקדמתי גם וזאק עקף את השולחן כדי לעזור לאביו שהיה עם מקל הליכה? ושום דבר לא היה נראה לעין על הרגל שלו רק נעל מיוחדת כזאת על רגל שמאל שלו, זה היה נראה כאילו יש לו בעיה רק בה.
״לא הכול בסדר, אני מניח שאת בת׳ הוא דיבר עלייך המון.״ הוא התקדם אליי ולחצתי את ידו אני בטוחה שהוא שם לב שאני מזיעה מרוב לחץ.
״אבא נו באמת...״ זאק היה כול כך נבוך זה היה כול כך חמוד.
״לא יפה לך נבוך זאק, טוב שבו הלזנייה מתקררת.״
נואל צחקה אליו ואמרה.
הארוחה הייתה פחות מלחיצה משחשבתי הם משפחה נורא מצחיקה ביחד ומאושרת.
איך אפשר לא לרצות להיות חלק מזה, אולי המוח שלי דפוק אבל איפשהו קיוותי שדניאל עבדה עליי ואימא שלו לא עזבה את הדבר המדהים הזה, שזאק לא סבל ככה בגללה.
הנחתי את היד שלי על הרגל שלו הייתי חייבת שיסתכל עליי לרגע לא יודעת למה.
״הכול טוב?״ הוא החזיק לי את היד חזק ואלוהים הייתי צריכה את זה הלכתי לאיבוד קצת,
העיניים שלו... לא רציתי לפגוע בו כמוה, בחיים לא.
״עכשיו כן.״ הנחתי את ראשי על הכתף שלו בזמן שנואל הראתה לאבא שלה תמונות מהטיול עם הארוס שלה.
״היה לך טעים בת׳?״ נואל שאלה אותי והרמתי את הראש ממנו עם לחיים אדומות.
״היה לי ממש טעים תודה לכם על הארוחה, בין הארוחות הכי כיפייות וטעימות שהיו לי.״ הודתי להם ובין רגע גרמו לי להתגעגע למשפחה שלי.
״אנחנו שמחים, תשמרי לי עליו יש לו לב חלש.״ הוא אמר לי תוך כדי שהוא קם מהכיסא ולחץ לזאק את הכתף.
״סיימת להביך אותי ליום אחד אבא? תהנה במשרד.״ קמתי לעזור לנואל לפנות את השולחן אבל היא התעקשה שהיא מסתדרת ושהוא חייב להראות לי את החצר האחורית. הבית שלו היה גדול ויפה והחצר האחורית הייתה מושלמת. יש שם בריכה ענקית ופינה עם דשא ופרחים מהממים וספסל נדנדה, כמה זמן לא ראיתי דבר כזה.
״לא תשבי לידי?״ הוא אמר לי והושיט לי את היד שאבוא לשבת לידו.
״ליד החבר שלי?״ תפסתי את ידו והתיישבתי לידו. הסתכלתי עליו וכול מה שראיתי זה אותו מאושר.
״את בטוחה? אבא שלי סתם אומר הלב שלי לא כזה חלש.״ חייכתי והוא העביר לי את השיער למאחוריי האוזן. היינו כול כך קרובים.
״אני לא אפגע בו אם לא תפגע בשלי.״ הנחתי את היד שלי על הלב שלו שהעיניים שלנו לא זזים אחד מהשני לרגע ואיכשהו היינו יותר קרובים.
״מבטיח.״ העיניים נעצמו והשפתיים שלי נסחפו עם שלו לנשיקה עוצמתית כול כך שזה זרם לי בכול וריד בגוף, הנשיקה הזאת אמרה כול כך הרבה.

No sexWhere stories live. Discover now