Why me?

5.4K 122 8
                                    


~בת׳~

״דניאל! חכי רגע.״ רצתי אלייה בדיוק שהיא פתחה את הדלת של הרכב שלה.
״אל תגידי לי שברחת לו הוא יהרוג אותי!״ היא סגרה את הדלת והתקדמה אליי, היא יודעת מה היא עשתה.
״טוב את זאת שגרמה לי לברוח, אני חייבת לדבר איתך אפשר לעוף לפניי שהוא יצא?״ פתחתי את הדלת של הרכב שלה והתיישבתי בפנים שהיא מגלגלת עיניים ונכנסת אחריי.
״לא ענית לי על השאלה.״ אמרתי לה ולקחתי סוכריית מנטה שמצאתי בתא הכפפות שלה.
״נראה לי שעניתי לך על כול השאלות בת׳, תראי אני גם ככה הרסתי לכם את הדייט אל תקלקלי את זה בגללי, אני מרגישה חרא.״ היד שלה החזיקה חזק את ההגה ועל הפרצוף נראה שהיא מתחרטת.
״את עדיין לא אמרת לי למה את לא מאמינה שזה יצליח. ראיתי את זה על הפרצוף שלך דניאל.״ היא עצרה מחוץ לבית שלי והסתובבה אליי.
״בת׳ מה אכפת לך מה אני חושבת?״
״כי את מכירה אותו יותר טוב ממני, בבקשה?״ ראיתי על הפרצוף שלה שיש שם משהו, הייתי חייבת לדעת.

״הוא יהרוג אותי והוא בטח עדיין לא סיפר או יספר אבל... אימא שלו בגדה באבא שלו כשהוא היה בן 10, הוא שונא אותה הוא ממש שונא אותה והוא לא ראה אותה מאז, אם את שואלת אותי היא גרמה לו לא להאמין באהבה... עד אתמול, עכשיו את מבינה למה אני צריכה לסתום את הפה שלי לפעמים?״ היא לא הפסיקה לדפוק את הראש שלה בהגה. איך אני? שמעולם לא חוויתי אהבה לעזאזל אגרום לו להאמין באהבה שוב?
״אבל בת׳ אמרתי לך, את משהו אחר זאת הפעם הראשונה שאני שומעת אותו מדבר ככה על מישהי, תני לזה צאנס הוא באמת מנסה.״ למה אני זאק? למה אני?
״ולקחת לך את התואר של חברה של זאק?״ קרצתי לה ויצאתי מהרכב והבטתי בה דרך החלון.
״מצחיק, כבר אמרתי סליחה.״ המבט שלה היה מלא בחרטה, ראיתי על הפנים שלה שהיא הרגישה שהיא הרסה לנו הכול בזמן שזה היה רק דייט ראשון, לא ברחתי לו באמצע חתונה. יכולתי להרגיש שהיא באמת מתכוונת למה שהיא אומרת שזאק משתנה למרות שאני לא הכרתי את הצד האחר הזה שלו.
״צוחקת, סליחה ששיגעתי אותך ותודה על הטרמפ. לילה טוב.״ אני חייבת לנוח, המוח שלי נהיה פירה של מחשבות על זאק.

~זאק~

״דניאל מסננת אותי אני כול כך הולך להרוג אותה!״
זאת ההודעה המיליון שאני שולח לה היא מתחמקת ממני כבר מאתמול.
״עזוב את דניאל, איך היה אתמול בדייט?״ אדם שאל אותי, ישבנו כולנו בחצר באחד הספסלים של המכללה וכולם היו עם העיניים עליי מחכים שאני אגיב.
״בגלל זה אני צריך את דניאל היא הרסה לי אותו עם השטויות שלה!״ אמרתי להם כשתוך כדי אני מסמס לה.
״ממתי השטויות של דניאל מפריעות לך? כנראה ממש זילזלנו בך אתה רציני איתה.״ באתי להגיב לשון אבל
״זאק?״ קמתי מהר והסתובבתי אחורה והופתעתי לראות שלא הזתי ו בת׳ עדיין מדברת איתי אחריי אתמול.
״בת׳...״ היא עצרה אותי בנשיקה שהכי לא ציפיתי לה עוד אחריי אתמול שחשבתי שהיא לא רוצה לראות אותי יותר.
״באמת נהנתי אתמול תרגע, אבל אני מאחרת להרצאה ניפגש לצהריים?״ היא עדיין רוצה להיפגש? היא לא כועסת?
״מה... בטח בטח אני אתקשר אלייך!״ היא חייכה והלכה משם. הייתי עדיין בהלם ועם חיוך מטומטם על הפנים.
״לא הלך טוב? כן בטח!״ שון אמר לי וזרק לעברי את העט שלו שתפסתי לפניי שפגע לי בפנים.
״אני לוקח את המילים שלי בחזרה זאק, אולי בכול זאת יש לך לב.״ הוא עשה תנועה של מוריד בפניי את הכובע ואני עדיין חייכתי כמו דביל על הנשיקה.
״היי חבר׳ה מה קורה?״ דניאל פתאום הופיעה, אני מוכן להתערב שהשטנית הקטנה הזאת חיכתה שבת׳ תלך. אני חולה עלייה אבל אתמול היא עברה את הגבול והיא יודעת כמה זה חשוב לי.
״מה אמרת לה?״ התיישבתי לידה ושאלתי אותה אני יודע שהיא דיברה איתה, אני יודע שהיא קשורה לזה איכשהו.
״מה כבר יכולתי להגיד זאק? אתם בסדר עכשיו לא? שחרר קרצייה כבר אמרתי סליחה.״ היא אפילו לא הסתכלה עליי הפרצוף שלה היה שקוע במחשב נייד שלה, היא מסתירה משהו.
״עזבי אותו הוא פאקינג מאוהב!״ קמרון צעק ואני בספק אם כול האנשים בחצר פה לא שמעו אותו.
.......

כאילו יש לי קוץ בתחת לא הצלחתי להירגע לרגע,
הסתכלתי על השעון בפאלפון כול שתיי שניות בערך, התקשרתי עלייה בדיוק שהגיע הזמן לא יכולתי לחכות דקה. היא ביקשה שאחכה לה ליד הרכב שנלך לדבר במקום שקט ואני לא אשקר זה הלחיץ אותי כך שהרגל שלי לא הפסיקה לזוז.
לא הפסקתי לחשוב על מה היא רוצה לדבר.
״היי. כדי שתענה.״ בהיתי אני מודה. כול כך בהיתי בה אבל איך אפשר שלא, היא כול כך שונה ממה שאני מכיר. היופי העדין שלה משגע אותי, כול הבחורות שהייתי איתן עד היום היו שונות, יותר מתאמצות, צריכות כול כך הרבה איפור רק כדי להרגיש יפות.
העיניי תכלת עם הריסים הארוכות האלה קנו אותי ברגע הראשון שראיתי אותם.
״כ..ן זה ייקח שנייה סליחה. כן אבא? הוא לא יכול לעזור? אוקיי אני בא אני בא...״ הסתובבתי אלייה בחזרה ולא רציתי להרוס את הפגישה.
״איו לי בעיה לדחות את זה אם אתה עסוק.״ היא אמרה לי והתרוממה מהמכסה מנוע.
״לא אני פשוט חייב לעשות משהו זה יהיה זריז אני מבטיח, אלא אם כן לא נהוג להכיר לך את אבא שלי בדייט שלישי?״ קיוותי שהיא תגיד כן זה בער לי בגוף שהיא תישאר לידי, אלוהים אני רוצה שזה יצליח.
״ל..א זה בסדר, אני אשמח.״ רציתי לקפוץ עלייה בחיבוק ולנשק אותה. אני לא מאמין שהיא אמרה כן, פאקינג פעם ראשונה שאני מציע למישהי לפגוש את ההורים, וזה עבר חלק.
״אני רעבה כדי שתמהר.״ החיוך הזה שלה לפניי שהיא נכנסה לרכב, אז ככה זה מרגיש...
נכנסתי לרכב אחרייה כשהריח שלה כבר תבע בעלות שם.
״אני מצטער על אתמול, דניאל ואני חברים מלידה ואני רגיל לשטויות שלה, היא לא לקחה בחשבון שלא תקבלי את זה טוב.״ הידיים שלי הזיעו מרוב לחץ.
״אני מבינה זאק, זה בסדר זה פשוט היה מבלבל, הייתי צריכה שנייה להבין דברים.״
״ומה הבנת?״ פחדתי לשמוע מה יש לה להגיד,
״כלום, עדיין מנסה.״ היא הניחה את היד שלה על היד שלי לחמש שניות הכי ארוכות שהיו לי בחיים.
כול שאר הנסיעה הייתה שקטה, רק המוזיקה קרעה את השקט שם.
״אתה רוצה שאני אחכה ברכב?״ הורדתי מעליי את החגורה ופתחתי את שלה.
״לא אני בטוח שאבא שלי ישמח להכיר מישהי אחרת חוץ מדניאל. בואי פחדנית.״ יצאתי מהרכב שהיא אחריי, ראיתי על הפרצוף שלה כמה היא בלחץ, לקחתי את היד שלה והחזקתי אותה חזק והיא בתגובה חייכה ונשפה לרווחה, לפחות להרגיע אותה אני יודע.

No sexWhere stories live. Discover now