~זאק~
״אני חייב להפסיק עם השתייה, אני מרגיש כאילו כול האיברים הפנימיים שלי נמסים.״ קמרון התחיל למלמל ולתפוס את הבטן עם יד אחת כשהיד השנייה שלו כרוכה סביב ״הבייב הזמנית״ שלו, ככה קראנו לכול המסופחות שהיו נדבקות אלינו כול לילה מחדש.
״ביום שתפסיק לשתות לזאק יהיה בייב קבועה, כן בטח!״ הרמתי את הראש מהפלאפון צוחק בציניות שהבני זונות האלה צוחקים מכול הלב ומעבירים כיפים אחד לשני כאילו בדיחת השנה סופרה פה.
״כן מצחיק, זה שאני לא רוצה לא אומר שאני בחיים לא אשיג, דיי כיף לי איך שאני.״
עניתי להם ושתיתי את הכוס ויסקי בשלוק.
״כן רואים, תראה לכולנו יש או הייתה חברה באיזשהו שלב, לי נראה שבחיים לא יימאס לך מזה, עוד שיש לך שתיים?״ כשהוא אמר יש חברה הוא לא פיספס והסתכל על אדם שורוניקה חופרת לו בפלאפון והוא לא מפסיק לסמס לה, ונכון שלקמרון יש ״בייב זמנית״ לידו עכשיו אבל הוא נפרד לא מזמן מחברה שלו, ואפילו לשון הייתה ואני?
הסתכלתי לצדדים ושתיי בנות שאפילו לא עיניינו אותי רק חיכו לתשומת לב שלי, אולי הוא צודק?
״אל תקשיב לחמור הזה, תעזוב אותו שון תן לו לחיות יהיה לו את כול החיים להתאהב.״ אדם אמר והניח את הפאלפון לידו בייאוש.
״כול החיים להתאהב״ או שאני אדיוט או שזה האלכוהול אבל זין על הכול אני לא יודע מה יקרה מחר או עכשיו אבל אם הם יכולים להתאהב למה אני לא, אני לא מקולקל או משהו, ניראה לי. זה שהדחקתי את הנושא הזה אהבה כול כך הרבה שנים
לא אומר שזה לא חסר לי.
כול יום הם חופרים לי על זה אבל כנראה שיום האהבה הזה הצליח לשגע גם אותי.
״יודעים מה? אני עוד אוכיח לכם שאתם טועים, קומו אתם באים איתי!״ הקמתי אותם ביחד איתי שהם לא מבינים אפילו מה אני עומד לעשות, אפילו אני לא ידעתי.ניסיתי לדבר עם שמונה בנות אם לא יותר וכול פעם שניסית לשאול אותן משהו אחר מעבר למספר פאלפון סתם להתעניין בה, זה איכשהו הוביל לזה שהיא מנסה לנשק אותי ורק רומזת לי שנעוף מפה למקום אחר. התייאשתי לגמריי והחבר׳ה רק צחקו עליי מה שגרם לי להבין שכנראה התדמית שיצרתי לעצמי רק מזיקה לי וכנראה שבחיים אני לא אצליח.
״בוא בוא נער ליווי שלנו, לא נורא אולי בפעם הבאה.״ דפקתי שט על הבר ולגמריי התייאשתי, אבל אז בדרך לשולחן שלנו בחזרה שון אמר שלום לחבורת בנות שכנראה הוא מכיר והן הציעו לנו לשבת איתן.
ראיתי פעם אחת בסרט ואני נשבע שזה רק כי אחותי הכריחה אותי, שהשחקן הראשי הביט בה בפעם הראשונה ואשכרה הרגיש משהו, צחקתי על זה ולא האמנתי שזה יכול לקרות במציאות ואין מצב שממבט ראשון אתה תרגיש משהו, זה הזוי.
אבל בחיי שזה מה שזה היה,
כאילו שמישהו הדליק את האור בלב שלי והתחיל לנקות שם את האבק.~בת׳~
באיזשהו שלב המילים שלהן התבלבלו לי עם המוזיקה והעדפתי להקשיב רק לה, תוך כדי שאני משחקת עם הקשית שלי ומדמיינת שעם כול עירבוב של המשקה הקול שלהן נחלש והמוזיקה מתגברת, עד שהקול של החריקת כיסא וריח הבושם הנורא חזק נכנס לי לאף וגרמו לי להרים את עיניי מהמשקה.
מ..ה זה?! כ..כאילו כאילו מי זה לעזאזל?
אני נשבעת שניסיתי לא לבהות לו בעיניים, א..אבל ז..ה חזק, זה ממש חזק ממני.
״היי אני זאק, מזל טוב.״ השיניים שלו כול כך לבנות וישרות והגומה הזאת היא אמיתית?
״אלי-אליזב..ת׳, אבל אל תקרא לי ככה זה ארוך ויותר מידיי מיושן לא אני בחרתי את השם כן חחחח, כ..ן אבל אתה יכול לי בת׳.״ מטומטמת מטומטמת מטומטמת, יופי הינה הוא צוחק עלייך כי אין לך מחסום לפה הגדול הזה שלך נכון? אופ!
תירגעי כבר! לא שיצא מזה משהו את יודעת מה הוא בא לחפש פה, זה לא יילך לו לא במקרה שלך יותר נכון, שחררי לחץ.
״גם יפה וגם מצחיקה... אז מה בנות נרים שט לחיים נראה לי שקצת נכבתן." כולנו הסכימו והיה נראה שהן מכירות את הבנים ורק אני לא, לאיפה דחפתי את הראש שלי שלא ראיתי דבר כזה?
אליזבת רוס תשתלטי על עצמך!
״שון אתה חושב שאתה תוכל לעמוד בעוד שט? אל תדאג אני אחזיק לך את השיער שתקיא.״ טוב הן לגמריי מכירות אותם. שון הזה עם הבלורית השחורה שלו לא נשאר חייב למלני.
״תמיד ידעתי שאת שתיינית חריפה, לא רוצה לשבור לך את השיא מותק.״ הוא החזיר וכולם שאגו קולות ׳אווו׳ ששניהם דופקים את השט שעל מלני ניכר הפרצוף העצבני, דיי כרגיל. הגינגית הכי עצבנית שהכרתי.
״לחייך אליזבת׳.״ זאק הרים את השט שלו מולי עוד הפעם עם החיוך המעצבן הזה שלו, הרמתי גם שהעיניים שלי לגמריי התהפנטו לשלו ושתיתי את זה בבת אחת וידעתי שאני חייבת עוד ולהתרחק מאדון ׳יש לי פרצוף מושלם הזה׳.
YOU ARE READING
No sex
Romanceאז כן אני בתולה. וטוב לי עם זה... ניראה לי, כאילו כן? טוב זה מסובך. זה לא שאני מפלצת ואף אחד לא רוצה להתקרב אליי, אפילו ההיפך, וזה לא כיף זה לפעמים מעצבן להיות כלי משחק של הגברים רק כדי שיוכלו להתקרב אלייך ולעשות ״שח מט״, ״להבקיע גול״, ״לתקוע בחצוצ...