Намджун се беше загледал в Джин. Радваше се, че той бе до него. В последни дни толкова се нуждаеше от неговото спокойствие. Мислите го бяха превзели до голяма степен.
А когато Джин започнеше да се усмихва, да говори с него, той се чувстваше спокоен, защитен.
Той най-накрая реши...
-Време е... - каза си шепнещо, за да не събуди Джин, ала той малко преди изречението бе отворил очите си, като бе с гръб към Намджун.
-Радвам се, че го осъзна и най-сетне реши. - каза му Джин, като се обърна срещу него и му дари една кратка целувка, след което го прегърна и облегна глава на гърдите му.
В отговор Намджун се усмихна.
-Обичам да си лежим така, но днес тръгваме и трябва да се оправим.
-Да, знам и да не забравиш решението си. - отвърна Джин.
-Обещавам, че днес ще му кажа преди да тръгнем.
Двамата се оправиха и решиха да видят дали по-малките са станали да оправят багажа си или още спят.
Те почукаха един път, но никой не отговори, втори път - същото. Решиха да проверят дали е отворено и то беше.
-Радвам се, че винаги нося фотоапарата със себе си. - Джин се усмихна широко, след като видя гледката в стаята.
А тя беше най-сладкото нещо, което бяха виждали. Шуга беше плътно долепен до Джимин, който беше долепен до стената. Юнги го беше целунал красиво и сякаш двамата се опитваха да създадат световен рекорд за най-дълга целувка. А Чим беше толкова червен, все едно някой го бе напръскал с червена боя. А да не говорим, като забелязаха по-големите.
-Момчетаааа!!! Не можехте ли да почукате?!!
-Направихме го и то няколко пъти, но явно вие сте си в някой друг ваш свят. - Намджун малко се посмя, но и той го мислеше за очарователно.
-Както и да е. За какво дойдохте? - поинтересува се Шуга.
-Да видим дали сте станали и оправяте багажа. - каза им Джин.
-Ние го оправихме вчера. - каза Джимин.
-Добре тогава... Намджун... - обърна се Джин към него.
-А? Какво? - опита се да се направи на ударен, но като видя Джин с какъв поглед го гледа, бързо се сети. - Аааа това! Ама разбира се, ей сега.
-Намджун!
Двамата по-малки се чудеха какво става.
-Ох... Юнги, трябва да дойдеш с мен. Трябва да ти кажа нещо много сериозно. - Намджун беше наистина толкова сериозен.
-Ъ... Добре?
YOU ARE READING
Yoonmin
Short StoryЕдно силно приятелство... Дали ще се превърне в нещо повече? Дали двете момчета ще се осмелят да покажат чувствата си? Дали миналото няма да почука на вратата им и да им доведе неприятности? #3 in short 22.11.2018 #1 in short 28.12.2018 #1 in short...